Onsdag

Hej min kära blogg! Nu var det ett tag sen jag var här igen,men som sagt mycket med skola och jobb nu,är så himla kul att få komma ut i livet igen,det här älskar jag som bara den...
Skönt att ha en utbildning snart och att ha ett jobb,(inte alla som har det idag) så det ska man vara glad åt....
Livet går framåt i förfärligt fort fart just nu och jag är så himla glad för allt som jag har idag...
Min familj som jag älskar och min kära som betyder mycket för mig...
Trodde aldrig att jag skulle få den här känslan igen....
Men det fick jag (till slut).....
Håller på att packa lite och plocka lite och rensa lite....
Kläder som jag fått av mycket konstiga människor och foton som jag har bränt upp.som jag inte vill ha kvar...
Nu åker allt i det förflutna då jag börjat om en gång för alla.......
Man ska inte haka upp sig på nåt som varit dåligt utan se det positivt i alla fall och att allt har en mening i livet och att allt blir ALLTID bara bättre och bättre med tiden.....
Ledig i helgen o då ska jag bara mysa med familjen och kärleken och vänner och ha det bra.....
Tänk vad livet kan förändras bara över en natt?
Tänk vad mycket bra man inte visste om att det fanns?
Tänk vad mycket lögner man har levt i?
Tänk vad man ser idag som jag inte sett förut pga av alla träden som stått i vägen....



Kommentarer
Postat av: ۩ ~ Camilla ~ ۩

Det var länge sedan jag var här Ulla.. Glad att det går bra för dig! GRATTIS!

2012-05-18 @ 07:14:01
Postat av: Anonym

Tack Camilla!Ja,allt känns så himla bra,du var en av dom som hade rätt i alla fall om vissa saker,kram....

2012-05-20 @ 14:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0