Lördag

Hej min kära blogg! Nu är jag här igen......Mycket som händer nu runt omkring som är kul......
Igår jobbade jag och sen åkte jag hem till min älskling o jag o Linn åkte och shoppade kläder i borlänge,nice att handla för min första lön, och att veta att det var jag själv som jobbat ihop dom......
Så bra som jag har d nu ha jag aldrig haft...
Vi shoppade loss ordentligt,och unnade oss en massa nya saker.....
Sen åkte jag hem till mitt hjärta och sov där,mysigt,mysigt....
Vakna på hans arm och hans värme och närhet som gör mig alldeles varm i min kropp....
En sån fantastisk och snäll människa som han får man leta efter...
Att jag inte har sett det tidigare?????
Nu är jag ledig i 4 dagar och ska bara njuta av min familj och lover.....
Nästa vecka börjar allvaret igen med skola och jobb och nu ska jag börja jobba på ett ställe till eftersom dom ville ha in mig där också....
Skönt att allt går framår,när man har levt i nåt så konstigt och myko i så många år...
Jag hade inte ens  kunnat tänka mig eller anat nåt så falskt... ..
Är d jag som varit blind eller är kärleken blind?Eller vadå eller vilken kärlek förresten????
Det fanns ingen sån har jag upptäckt idag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0