helg

Hej min kära blogg!Nu var det ett litet tag sen sist igen när jag skrev här????
Nu tar jag nya tag igen o skriver lite här:)
Veckan har varit full av arbete och överraskningar,både bra och dåliga...
Jag har insett än en gång vilka som är mina RIKTIGA vänner även om jag har anat det en längre tid,och tur att dom har funnits i mitt liv och det är jag oerhört tacksam för:)
Tack för att ni finns i mitt liv:)
Det har stått handling på schemat och en massa annat smått och gott.....
Upp-packning och var sak har fått sin egen lilla plats i mitt hem....
Älskade dotters flickvän är här på besök hela veckan o jag bara njuter av tillvaron med dom...
Träffat många trevliga människor har jag gjort under veckan som gått (Och då har det bara gått en enda vecka)
Helt fantastiskt...
Träffat även vänner som tycker det är kul att jag bor här.....
Man kan gå ut o bara njuta av den härliga luften som man andas och träffa underbara människor.....
Nära och bra till allt...
Långa kvällspromenader som jag älskar så mycket....
Haft främmande hela veckan av underbara vänner.men det är närmare nu så det kanske inte är så konstigt?????
På måndag får jag främmande av en gammal vän som inte varit här på länge,det ska bli kul,vi har massor att prata om!!!!!!
På mandag börjar även skolan för min dotter igen efter att ha haft lov en vecka o
3  minuter till skolan klagar man väl inte på??
I januari är det min tur att börja plugga o jag ser så fram emot det.....
Det ska bli spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0