Veckan snart slut igen,bara 13 dagar kvar nu,YES!

Hej min fantastiskt underbara blogg!I morse sken solen in lite grann genom mitt fönster o jag kände på en gång att jag mår så himla bra,det är bra med värme och sol o man blir pigg och glad av det......
Idag ska jag bara njuta av dagen och värmen.....

Idag ska vi åka in och köpa avslutningskläder till våran dotter när hjärtat kommer hem......
Den här månaden får hon ta sitt barnbidrag till vad hon vill,inga krav på vad hon ska ha pengarna till utan dom får gå till bara nöjen och det hon vill ha själv.....
Hon behöver det också då vi gör vårat avslut om 13 dagar,då kan det vara kul att ha lite pengar att göra nå annat för när man ska börja om på ett nytt ställe?????????
Herre gud pengar är som en droppe i havet...........
Dom ska rulla o riktigt högt så att det verkligen hörs:)

Igår fick jag meddelande om att vi blivit bjudna på gårds-fest redan nu,vi har inte ens kommit dit än o är redan bjudna och så omtyckta av hela granngården?
trevligt mottagande måste jag säga.....
Inte alla byar som är så mån om varandra............
Dom har alltid så att hela området festar o spelar gitarr o sjunger o dansar o grillar med alla ,alla husen är med o det kan bli riktigt kul faktiskt.....
Sen får man ta med sina egna vänner också o familjer om man nu vill det,så det är inte konstigt att det blir mycket folk?
Mer folk där än det brukar vara när man festar, så man är inte riktigt van,men där är alla med alla och har kul tillsammans....
Det blir nog många glada och trevliga upplevelser kan jag tro?
Vilken tur jag har som har mitt livs framtid o kärleken framför mig.
Mina drömmar förverkligas i ett nafs o mina mål kommer uppnås.
Det ska man väl vara med och fira.


Skillnaden är stor från stad till stad,och man ska inte dömma nån efter vad nån annan säger...
Man ska ta reda på fakta själv,vilket endel byar inte ens vet vad det är för nåt?
Många tänker inte på vad dom säger utan säger det dom tänker?
Jag kan tänka mig att dom även torkar sig i röven *innan* dom har skitit också?
Kan det ha med *svenska* avundsjukan att göra?

******Om jag inte får skall du inte heller få******

Innan du uttalar dig om Mig - Så ska du nog känna mig.
Innan du uttalar dig om Mitt livssätt - Så ska du nog veta något om det.
Innan du uttalar dig om Mina vänner - Så ska du nog känna dem.
Innan du uttalar dig om Mitt liv - Så ska du leva det.
Innan du uttalar dig om Något - Så ska du nog sopa rent framför din egen dörr !!!
Och gör du inte det så öppna inte käften heller då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0