Tisdag....

Hej min älskade blogg!Regnet strilade nerför mina fönster när jag vaknade idag,men vad gör det när man kan ligga kvar i sängen o bara njuta av värmen av mitt underbara täcke?
Och solen lyser mer än vanligt i mitt hjärta:)

Idag blir det en mysdag o bara vara?
Läste expressen idag o *tydligen* så ska jorden gå under igen till helgen?
I vilken rad i ordningen tro?
Många gånger det har sagts men det kan ju i och för sig vara sant.....
Jordbävningen som ska ta hela jorden under ytan,fast jag tror inte riktigt på det då i alla fall....
Jag har en mer tro att allt fortfarande har en mening o att året 2012 kommer att bli dom godaste någonsin,så alltså tror jag att det börjar nu 2011 med att rensas av onda och eleka människor....
Oj,oj vad många som kommer ryka med då då?
Möjligtvis att det kommer en jordbävning på Lördag som gör att det händer saker i andra länder till att börja med som går vidare i alla fall, tänk alla plan som flyger i luften som inte kan landa då utan kommer få svårt att komma ner så det kommer att bli kaos,kanske kanske många som inte har nåt val utan måste störta?
Ja allt har en mening i livet o såklart måste jorden rensas emellanåt?
Jag tror att vi människor åker iväg o gör vissa saker bara för att allt har en mening?
Ibland blir vi lurade att göra nånting bara för att det finns en mening?
Och vissa klarar sig o andra inte?
Man måste betala för det man har skapat?
Man får se till att inte missa allt det som är viktigt i livet bara.
Ingenting är omöjligt om man bara tror på sig själv.
Livet är till för att levas här o nu o inte sen när man inte behöver det så lev nu medans tid finns kvar,man vet aldrig vem som ryker o vem som blir kvar,fast hemligheten är ibland att vissa är förberedda på det som komma skall o det kan vara skönt ävemn om man inte bryr sig:)
Ibland är d inte kul att veta i förväg vad som komma skall men vad gör man åt det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0