Snart helg igen med mys.......

Hej min kära blogg!Inatt har man legat vaken o hört o sett blixtrar o dunder då åskan har härjat som fan:)
Skönt med lite rensning av  pollen?
Lite jobbig allergi är det nu o dålig i astman,så det gäller att hålla sig undan hela tiden av det som gör en dålig....

Klev upp efter en ändock god natts sömn trots dunder o brak o drack mitt kaffe o åt frukost......
Sen vidare till vårdcentralen för prover....
Idag är det en sån där dag då man kan bara vara inne och njuta av tiden o dagen,eftersom regnet strilar ner för vårat fönster,skönast att vara inne nu............
Vet att man kan njuta av det som kommer o ha fina vänner runt omkring en som betyder så himla mycket!
Man ska inte ge upp,man ska inte lämna stigen,för det kommer en dag då allting kommer bli bra.
Man vet alltid vad man har men man vet aldrig vad man får?
Man ska inte slösa tid på onödiga och ovesäntliga saker? 

Du betyder mycket för dom som vet att du älskar och finns. Slösa inte tid på människor du inte har plats för. Du har redan så mycket som är värdefullt och värt att ta hand om.

Älskar min familj o mina vänner,dom som gör mitt liv så gott o värt att leva!!!!!!!!!
*Icke falska människor utan ärliga ända in på kroppen under skinnet......
Jag låtsas att jag inte vet vad vissa personer har sagt om mig bakom min rygg. Jag är en bättre människa och tänker på hur fin och bra jag är till skillnad från dom fantasilösa rävarna
Det är det som gör mig lycklig o får mig att gå vidare i livet o vara glad för det man har?
Det är det som man inte ser eller inte hör som ändå inte finns eller behövs just nu i mitt liv:)
Falska människor är inget att ha,först är somliga så fina i ögonen ,men *DU* vet aldrig vad dom säger o pratar bakom just din rygg?
Prat bakom ryggen kommer bara från dom som vill ha det du har. Gläd dig över att personer pratar om dig istället för det betyder bara att du är viktig för dom även om det är dumma ord.

Jag är så glad så jag tror det är svårt att förstå för vissa vilken tjänst dom gjort för mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0