Sista dagen

Hej min finfina blogg!Vaknade i morse o bara smålog för mig själv för denna himla glada dag som skulle ge mig nått helt fantastiskt......
Klev upp efter att ha dragit mig en lång stund i den sköna varma sängen för att göra mig i ordning inför denna underbara dag.......
Åt frukost och gjorde oss i ordning för vi hämtade vårat underbara barnbarn, Elias idag så åkte vi till Bergslagsodlingar o köpte lite blommor o ner till Hillängskiosken och köpte mjukglass hela familjen.......
Sen ville Elias ha ett par tofflor så han fick väl det också,det är klart att han ska ha det han vill ha,hihihihi........
Sen vidare för att åka till den som *alltid* alltid* betytt allra,allra mest i mitt liv någonsin på denna underbara jord o gav henne lite blommor på sin egen stora dag...
*********************MIN UNDERBARASTE MAMMA******************
Jag älskar dig mest av allt som nånsin har funnits i mitt liv o kommer alltid att göra det.
Du är solen i mitt liv o ingen kan få mig att le så mycket som bara tanken om och till dig.
Ingen kommer någonsin att betyda så mycket som du gör och har gjort i mitt liv.
Hade jag fått byta ut dig hade jag gjort det lätt.Det hade inte varit något svårt val.

Så satt jag blommor till min underbara väninna Terttu som gick ifrån oss på ett väldigt snabbt sätt.....
Idag vill jag tacka min helt underbara man och våran dotter för denna underbara dag på mors dag och firande i deras sällskap.....
Jag gjorde en stor smörgåstårta igår som vi åt idag.....
********MUMS***********
Jag känner att jag är herre över mina tankar.....
Livet är lätt och livet är härligt....
Allt gott har kommit till mig nu.....
Livet är värt så mycket mer än ovesäntliga saker som inte har något falskt bultande hjärta.
Livet ska levas här och nu och älska dom som älskar en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0