Nytt

Hejsan min kära,underbara blogg!Idag vaknade jag av att det var snö ute på backen och det har det ju inte varit på ett tag och jag som verkligen trodde på att sommaren äntligen var på väg?
Solen har ju värmt så skönt ett bra tag nu o sen kom den här snön!
Vad man kan missta sig i vissa situationer?
Klev upp i alla fall trots snön o satt på mitt goa kaffe:)
Satt o filosofierade i mitt lugn o bara njöt av tystnaden som infann sig:)))))))
Jag bara älskar tystnaden o lugnet...........

Jag har inte skrivit i min blogg på några dagar nu då jag inte hunnit p.g.a att mitt liv har varit fyllt av glada o trevliga vänner och familj som umgåtts o varit  fyllt av lycka i mitt liv:)
Då kan det bli så att vissa saker går före andra?
Prioritera kallas det:)

I Lördags så var  våran kära dotter o våran sessa här o så kom Poppa  förbi o Honken o sen var vi på majbrasa lite överallt och i saxdalen o tittade på den en stund innan vi åkte hem o la oss o kollade på en film istället:)
Så sålde vi 945:an också...........

I söndags var vi trötta då dotter kom hem vid 3 då hon envisas med att sova borta men inte vill det i alla fall i sista stund.......
Sen åkte vi till örebro o handlade en massa nytt till hemmet o nya möbler och det blev en sväng till världens bäsaste svärmor o svärfar också naturligtvis:)
Dagarna gick riktigt fort i helgen då man hade trevligt med sina vänner o fullt upp med alting runt omring en!
Så det var svårt att hinna med så mycket mer:)

Igår kom Dotter o sessan igen o morfar busade med sin lilla prinsessa,o hon skrattade så hon nästan kiknade:)
Hon är allt för go hon?
Så kom Honken......
Sen kom Sarah o Micke o vårat gulliga gudbarn så både dotter o jag fick gosa o lukta lite på den lilla underbara varelsen,som kommit till våran värld:)
Ja livet består av bara lyckliga stunder o det går framåt fort,fort,fort o man har alltid kul,o det ska nalkas ännu mer snart om bara några få dagar:)
Jag längtar så det gör ont i mig på detta underbara som hända skall.......

Fan vad kul man ska ha hela långa sommaren o en massa tok kommer det bli o trevliga människor som man tycker om att umgås med och massa öl o grillning med människor som tycker om en o som man själv tycker om...........

Semestern tar vi i slutet o det blir turkiet som vanligt en eller två veckor i sällskap med trevliga vänner och sol o bad förstås:)

Idag ska jag bara njuta o vänta på sommaren som jag längtar så himla mycket efter o så ska jag packa ner lite grejer som jag inte behöver längre:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0