lördag..

Hejsan älskade bloggen!Vaknade i närheten och den underbara värmen av älsklingen i morse som jag gör varje eviga helg:)
Älskar att göra det........
Klev upp o gjorde oss i ordning,så kom Kroon och vårat älskade barnbarn Linnea och hälsade på i frukosten,många kramar blev det o jag så glad att dom finns.......
Människor så fina som dom får man leta efter:)
Snart är denna underbart glada familj att bli ett och det kommer några småsyskon som Linnea kommer älska.....
Hon kommer att bli ett sånt tryggt och fint syskon......

Åkte ner o hämtade mitt första barnbarn o fortsatte in till stan o köpte avslutningskläder till våran dotter,sen fikade vi allihopa på cafe Engel o mös o köpte lite barbie grejer till vårat älskade barnbarn o godis o glass så morfar har skämt bort henne idag,men det är klart att hon ska ha när hon är här........
vilken lycka det är att ha så fina,friska och välskapta barnbarn?
Det är inte alla som har den turen på denna underbara jord!
Inte alla som kan skatta sig så lyckliga i livet:)
Kom hem o lagade mat o mös lite i den underbart varma solen som infunnit sig för en gångs skull ute:)

Ikväll ska jag bara njuta av all t mys o bra mående som kommer infinna sig på hög nivå.....
Jag älskar livet nu o vill bara fortsätta att ha det så här bra......
ÄLSKAR ER::::::
Ni vet vilka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0