Helgen över nu då snart???????????

Hejsan,min kära o fantastiska blogg!Vaknade av att solen sken in i sovrummet utanför vårat fönster o älsklingen snusade så sött bredvid mig,det är väl det som är livet det?
Klev upp o åt frukost o så kom Honken förbi.......

Idag är det sista dagen på den här
veckan,så nu går det fort,o det ska det göra nu,det ska rulla på fort som fan nu så man kommer bort ett tag,ifrån allt som man inte behöver....
Som inte existerara i våra liv.........
Nån gång kommer sanningen fram,inte bara hos mig utan hos andra med.........
Jag är hellre ensam än i dåligt sällskap.........

I morgon är det en ny vecka igen som kommer passera lika fort som dom senaste veckorna har gjort:::::)))))))
Jag bara längtar o väntar nu,bara ett litet,litet tag kvar nu,sen blir sommaren helt till belåtenhet.......

Undra vad jag ska göra hela sommaren då?
Mannen ska jobba o dotter också,hon har fått jobb hos sin pappa,så hon kommer tjäna bra,o så har hon nånting att göra hela sommaren,och så tjänar hon pengar dessutom:)))))))))
Och jag ska bara njuta av sommaren o umgås med nära o kära tills det är dax att åka till Turkiet i Augusti.......
Då ska våran kära dotter vara hos sin farmor (det var hennes önskan)................
Så då får dom umgås helt själva utan oss...........
Det är viktigt att barnen får vara med sina mor o far-föräldrar..........
Livet ligger på topp nu o jag älskar livet nu,har massa vänner o familj som älskar mig för den jag är:)
Ni andra kan dra åt helvete rent ut sagt.
Den här versen är ägnad åt er alla negativa människor som finns på denna jord,ni vet gott o väl *vilka* ni är så ta gärna åt er äran att känn att detta är *jag*............
VARSÅGODA...........
Säg inte att jag är allt,om jag en dag blir inget.
Säg inte "Jag älsklar dig" 
om du en dag tänker hata mig.
Se inte åt mitt håll,om du en dag har tänkt att vända mig blicken.

Lova mig inget,om du inte kan hålla det du sagt.
Torka inte mina tårar,om du en dag tänker skapa dom.

Jag brinner så länge jag lever,och jag låter ingen släcka min glöd?

För kärleken är jag........
Hellre ett par mörka moln vid horisonten än att det är helt igenmulet.

Mina tamkar går till er jag verkligen älskar o tack för att ni finns i mitt liv,ni vet vilka jag menar så ta åt er den fina äran nu..jag menar varje ord jag säger............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0