Fredag o helgmys igen nu då

Hej igen underbara bloggen!Jag bara älskar att skriva här i dig o hjärtat studsar med glädje ett glädjeskutt varje dag som jag öppnar dig o ser dig,o vet att du *bara* är min**min alldeles egna lilla blogg*
En blogg som bara är till för det som är mitt....
Varje dag när jag öppnar porten till dina dörrar så mår jag så fruktansvärt bra.......
En blogg som inte andra ska tycka o tänka utan gör det bara mestadels av avunsjuka.
Folk som inte mår bra i sig själv som pratar skit om personer dom egentligen tycker om,jämför sig själv med personer dom tycker är bättre än dom själva och försöker få människor som mår bra att må dåligt.

Klev upp o se på fan att idag skiner solen,då kanske man kan få sitta ute i den o njuta och få färg på köpet o bli brun och fin?
Drack mitt kaffe som vanligt?
Annars vaknar jag inte riktigt till:)

Idag är det fredagen den 13:e....
Oj,oj,oj,oj vilken dag.....
Skräckens dag tycker många..........
Eller skrockens dag kanske det heter också?
Men jag tycker mer att det är djävulens dag....
Dagen då hornen växer ut extra mycket i pannan på djävulens verk!
Dagen då gud skapade dom som man ville skratta åt:)
Missfostrets dag.....(cone head) dagen skulle jag vilja kalla den,hahahahhahaha...........
Alla som tycker att det är deras dag idag kan glädjas åt denna fantastiska dag:)
Det ska jag göra fast det riktigt inte är min dag idag,inte riktigt min grej......

Ja,nu nalkas det snart roliga grejer i våra liv....
Måste iväg o köpa bröllopspresent till bröllopet då världens finaste par ska gifta sig:)
Första bröllopet som jag är med på med mitt kära barnbarn o det ska bli nåt speciellt:)
Vårat gudbarn fyller *hela* 1 år nästa helg,spännande o han har blivit så stor o så söt förstås............

Nästa vecka är det näst sista veckan,sen bye,bye säger jag..............
Avskedet som jag skulle tagit för länge sedan för att få ett lugnt liv med min familj.....
Men det kom i rättan tid i alla fall.....
Man får ta chansen,man har absolut inget att förlora.
Det finns inte någon stig som inte leder hem.
Det är aldrig försent att få minnen för livet.

Nu vet jag att min dotter kan vara trygg i allla fall o att hon slipper gå omkring o må dåligt för att det finns människor som förstört hennes trygghet......
Efterblivna människor som bara tänker på sig själva?
Men dom har väl inte bättre vett,när dom inte gått den riktiga skolan utan nån särskola på låg nivå?
Hur kan man göra så mot ett barn?
Helst om man har barn själv?
Men jag tror att det man ger kommer tillbaka (karma) så kanske en dag så står dom i samma situation o då kanske dom förstår vad jag menade o då är det absolut inte nån som står där o hjälper utan alla ska gå igenom sitt som man har skapat o jag hoppas att denna dagen kommer ni att förstå vad ni gjorde med nån annans barn?
 Jag tror att livet är så,*det man ger får man tillbaka* i nån form men ändå ska man lida om man låtit andra lida,o det är väl inte mer än rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0