YES.....

Hej kära blogg!I morse vaknade jag och d blev äntligen sommartid,drog mig en bra stund o mös med älsklingen.
Klev upp o åt frukost o drack kaffe så jag vaknade,sen göra sig i ordning för att åka till Fagersta och bästaste Rosi och Anders,o fikade o skrattade många goda o glada skratt......:)

Idag fick vi vårat sista glada besked,livet känns som om jag fått ett helt nytt liv senaste året,jag är så glad att det har varit så mycket positivt nu och att allt gått framåt......
Den som ger får också och den som förtjänar blir också belönad:)
Alla på sitt sätt efter vad man gett och tagit:)
Jag hittat mitt liv o tagit bort allt,ja allt dåligt och orent och otjänliga släkter och vänner av alla dessa slag som har snuskiga saker för sig,både hit och dit,gör konstiga saker o inte gått i  rätta skolan o både beter sig som efterbliven  och ser ut som långa vägar......
Efterblivna ger ju andra efterblivna samma sak och ligger på samma nivå så då passas dom ihop!!!!!!!!
Idag har vi varit och firat vårat barnbarn Jessica som har fyllt år o hon fick en sparkcykel av oss,hon blev jätte glad,så det var bra:)

Varför finns det folk som fejkar sig att dom är nån annan?
Ja,det kan man undra,vågar man inte visa vem man är?
Eller det är nog lättare att spela nån om man är så nyfiken så man måste bara kolla vad vissa gör?
Det är nog så med skvallerbyttor som det finns mycket av i denna by,folk som inte vågar vara sig själva?
Fega skitar kallar vi dom.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0