Torsdag

Idag vaknade jag tidigt o fort o blev klar-vaken av en enda anledning..........
Jag fick besök från andliga världen inatt som knackade på min port och bekräftade det som jag drömde härom natten?
Nu har jag fått det två gånger till mig,och visst är jag glad att jag har fått födas med denna vackra och fina gåva o nån mening har den ju,men ibland kan det vara jobbiga budskap som dom kommer med också,precis som att jag *inte* ska få nån chock av nåt slag?
Utan vara förberedd......Precis som en påminnelse på något sätt........

När nära o kära går bort är det alltid jobbigt,sen ibland är det bara nära på nåt vis men inte kära o då är det lite lättare?
Det är precis som om dom vill att jag ska vara förberedd,men varför?
Det liv vi har levt i förra livet o det vi gett får vi tillbaka i detta liv o ibland kan man börja fundera varför vissa får en sån hemsk död o vissa inte?
Men allt har en mening och vi är här för att lära o gör vi inte d så kommer det livet tillbaka......I nästa liv.....
hemskheter ger hemsheter o lycka ger lycka,så är det bara.....
Jag är här på jorden för en sak(min uppgift här på jorden)
Och du har ett eget val:)
Du kan älska mig eller hata mig, ogilla mig, det är upp till dig...!
Men jag har inte tid att hata dem, som hatar mig...
För jag är upptagen av att älska dem, som älskar mig...
Så är det bara,o det kommer jag fortsätta med *hur*mycket du än vill att jag ska älska dig,så gör jag det inte....

Idag har jag o dotter o sessan varit till stan o handlat lite,var jätte skönt ute.....
Skönt att vara med dom som man älskar:)............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0