Torsdag

Hej! min kära blogg,vaknade av att solen lyste o det blev ljust i rummet......En sån skön dag......
Klev upp o bara drack kaffe o njöt av livet och solen,både ute och inne i mitt hjärta där solen *aldrig* har lyst upp min tillvaro så mycket som den gör just nu...

Igår var jag till min homeopat o tjocktarmen var nästan helt läkt,det beror på mitt leverne o att jag lagar all mat ifrån grunden,ingen konstgjord mat här heller,utan ordentlig så man slipper få sjukdomar som *cancer* som oftast framkallas av just *dålig mat* som vi utsätter både oss själva och våra barn med....
Men barn förstår ju inte utan det är föräldrarna som stoppar i barnen *dålig* mat o dom förstår inte det så alltså är det föräldrarnas fel om barnen blir sjuka.....
Helt sjukt egentligen.....
.
Svärmor är hemma igen.....
Min man fick reda på att han får stanna kvar på jobbet......
Min klippa till man:)
Han är den största klippan som funnits i mitt liv:)
Och finns naturligtvis......
En *riktig* man som vet vems *fitta* han tillhör o inte *tror* att det är lösnummer som gäller:)
Så nu början den *riktiga* resan mot det stora målet som vi är värda och varit värda en längre tid....
Man kan inte stå och stampa på samma ställe o tro att *gud* bara uppenbarar sig o få hjälp om man inte hjälper till själv eller har *tron*.......
Då är man ute på helt fel spår,man ska *tro* och man ska vara snäll för snällheten vinner och kommer alltid slå tillbaka på den som är snäll o bara den som är snäll tjänar nånting på det:)
Den som tar får också ge och den som ger kommer också att få ta,hur man än vrider och vänder på allt:)
Allt man gör kommer tillbaka även om det inte kommer från just den som gjort det så tar änglarna över och ger det som man är värd att få,i alla avseenden.......
På både gott och ont.......
Vissa straffas o vissa inte.....På olika sätt........
Denna resa har varit ömsom jobbig och ömsom kanonbra,men det sista 1 1/2 året har det bara gått framåt och varit bra och jag känner att det är för att vi *valde* att ta bort det *negativa* i våra liv och ersätta det med det *positiva* och det gav oss ett helt nytt fantastiskt liv,med nyskapande av nya vänner som kom in i våra liv.....
Nya fräscha vänner o inga konstiga eller halvdana vänner som tror att dom är ens vänner eller spelar att dom är det............
Inga  människor som absolut har glömt att det finns ett mode *även* idag o inte bara på 70-talet,haha.
Jag har fått en ny fräsch svärmor....
Jag har fått en ny fräsch släkt....
En familj som håller ihop o älskar varandra för den man är,och som inte bara snackar......
Ja snacka går ju men snacka så det går är ju en helt annan sak,hahahahahha......
Vissa släkter snackar mer än vad det går för dom,hahahahha........

Inatt föddes vårat 3:e mirakel,vårat 2:a gudbarn såg dagen jlus.....
Nu har vi ,min man och jag fått 3 hela mirakel på 10 månader:)
Det är inte dåligt.....
Ett gemensamt  barnbarn och 2 gudbarn som vi får vara med i livet o leva o se växa upp bland oss och vad dom ska bli bortskämda......
En helt *ren* släkt med kött och blod........

Jag är så glad att jag kommit så här långt i mitt liv *bara* för att *lämna*det där lilla som jag inte behövde.......
Tack för mitt underbara liv som jag har fått och varit värd att få länge......



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0