Tisdag

Halloj!Idag vaknade jag *helt*utvilad o tittade ut o solen sken,så det blir en underbara dag idag......
Klev upp och åt min frukost och mitt underbart goda kaffe,mums........
Sen ska jag bara njuta av denna underbara dag....

Igår när jag var upp till Manzanares så träffade jag en kvinna som satt där,hon var så pratglad o vi pratade på om allt mellan himmel o jord och barn m.m.............
Hon pratade om sina barn o jag mina .........
Sen började hon prata om en person o jag låtsades om som att jag inte visste vem det var.....
In i det längsta:)
Jag tänktre att *låt henne prata* så får hon höra sen.........
Jag ville höra först vad hon ville berätta:)
Sen så sa jag till henne efter mycket om o men att *det är en av mina barn,min son*
Hör o häpna......
Hon höll på att svimma o sa att aldrig att du kan vara så gammal?
Nehej sa jag då:)
Men han måste ju vara minst 45 sa hon då?
Jag sa att nej det är han inte för jag blir 47  o då kan han inte vara så gammal,för det skulle ju absolut inte gå ihop.
Hon sa att han ser ut att vara *minst* 45.........
Hon skämdes lite o bad om ursäkt men jag sa att *be inte om ursäkt du*
Jag har ändå ingen kontakt med han så mig gör det inget om du tycker det:)
Jag fortsatte med att *jag är glad att du tycker att jag ser ung ut*med ett leende..........
Hon sa att hon tyckte jag såg så ung ut för att ha fått 7 barn o var så smal o fin i kroppen trots det,jag sa att det var kul att höra o att jag är noga med vad jag stoppar i mig o så.......Och glad att jag inte är tjock trots barnafödande......
Tror ni att jag gick därifrån med ett *leende* på mina läppar?
Ja,det kan man väl säga att jag gjorde.....
Det är inte dåligt att man ser så ung ut att vissa av barnen ser äldre ut eller gamla kanske man ska säga:)
Ja,jag säger då det,detta lever jag på hur länge som helst då det ej är jag som ser gammal ut enligt andra......

idag ska jag bara njuta av dagen som kommer o gå med ett stort leende på mina läppar o bara njuta av livet som infinner sig o samtidigt går jag o väntar på en spännande sak o längtar förstås.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0