Söndag

Halloj,älskade blogg!nu är jag här igen,en ny helt underbar dag med lycka o kärlek i mitt liv o solen skiner ute så fint o även inne i mitt stora kärleks-hjärta............

Igår var vi hos Rosi o Anders hela eftermiddagen,och umgicks o myste med dom,så jag hann ej skriva då.......
Det var så länge sen vi var ner o hälsade på dom.....
Dom är mer hit än vad vi är dit o nu kände jag att jag ville åka ner o komma bort ifrån hemmet o allt runt omkring om bara för en dag ,så var det helt unerbart.....

Idag vaknade jag bredvid älskling o myste lite som man gör när man vaknar tillsammans,hihi........
Om man älskar varandra förstås??????
Mer behöver jag ej berätta,ni förstår som förstår?
Klev upp o Honken kom förbi o drack kaffe med oss.........

Är så himla glad,har en hemlighet,men den vill o tänker jag inte berätta här då det finns många nyfikna,och *icke vilja läsa människor* i min blogg,så den hemligheten har jag *bara* berättat för mina närmsta.....
Men spännande ska det bli o jag hoppas,hoppas nu......
Allt går så bra o framåt nu i mitt liv,*ja,som på räls typ*........
*ALLA* nergångar har desto bättre uppgångar,har jag ju alltid sagt,o man får tillbaka det man ger o nu har turen kommit till oss........
*BARA* av att ta bort nå *så* *så* litet som man inte behöver i sitt liv o byta det till nåt *mycke* *mycket* större i ens liv,som man behöver o mår sååååååååå mycket bättre av,det är det värt,det lovar jag......

Jag har funderat varför jag har så ont i kroppen,nu har jag kommit på det,*bara sådär*.....
Om man äter *vegetabilisk omega 3* så tar *inte* kroppen upp det på samma sätt som *animalisk omega 3*??????
Hör o häpna!
Den omega 3 som jag äter är *just* *vegetabilisk* o då tar bara kroppen upp omega 6 men inte omega 3 i den oljan.....
Omega 6 *ger inflammationer,astma,allergi*,ja till o med *cancer* o man har ett överskott på det i kroppen då tas  inte omega 3 upp som det ska,för omega 3 tar just bort inflammationer,astma o allergi o just cancer......
Så alltså överskottet på omega 6 *ger* alla sjukdomar o överskottet på omega 3 *tar* bort sjukdomar.....
Så alltså måste man tillsätta mer omega 3 för att inte bli sjuk....
Så alltså *all färdig mat* all pizza,alla kolhydrater såsom godis,chips,bakverk,dålig framställd färdig mat ger sjukdomar om man nu inte som jag tar bort* sån mat o gör allt ifrån grunden då????
Så alltså kan man välja själv om man vill ha *cancer eller inte?
I våran natur så får våra djur nuförtiden inte betande gräs utan just konstgjord o det gör att vi är mer sjuka o får mer sjukdomar om *vi själv* då inte tar tag i saken o ser till att vi får i oss näringsriktig mat....
Som många ju inte gör idag utan dom slänger i barnen mac donalds för att det är lättast,då slipper man laga maten när man väl är hemma,men man gör sina barn ingen tjänst utan snarare en *icke tjänst*....
Sjukdomarna vi har fått just här är cancer o den är väldigt utspridd,och vitaminbrist p.g.a. för vi inte tänker på vad vi stoppar i oss.....
Jag ger mitt barn omega 3 i tillskott just för att hon inte ska drabbas av såna här sjukdomar,vi äter *sällan* ute-mat,utan tillagar det mesta här hemma.........
Det är skönt att veta att jag i alla fall inte hjälper mitt barn att bli sjukt utan snarare att var frisk längre.....
Det är upp till var o en...........
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0