Snart helg igen då då...........

Hej min älskade blogg,vaknade i  lugnt o tyst hus o bara njöt av denna underbara fridfullhet som infann sig runt omkring mig,helt ensam o får göra precis som jag vill o bara njuta av lugnet,det är livet det:)

Åt min frukost o fick kaffe-sällskap på morgon-kvisten,så vi drack kaffe o skrattade åt livet som är ganska lustigt ibland,det beror helt på hur man lever i det:)

Igår läste jag i tidningen om detta *UNDERVERK* till vaccin emot *SVININFLUENSAN* igen, som staten så var så snälla att ge hela världen för att man inte skulle bli sjuk o kanske dö?
Jo, men visst har det funkat bra?
Det kan man väl inte påstå i alla fall?
Mass-vaccinering i hela världen för att vi männniskor inte skulle bli allvarligt sjuka o kanske dö?
Men dom *BARN* och *UMGDOMAR* och *GAMLA* i *RISKZONEN* som blev *LURADE* att ta detta fruktansvärda *BRA* vaccin som nu staten gick ut med överallt att det skulle vara,har förändrat just *BARN* och *UNGDOMARS* och *GAMLA* liv till det värre........
Många av dom ligger svårt sjuka o lider nå fruktansvärt???????
Nu är det så att detta vaccin *EJ VAR BEPRÖVAT* vilket jag hade listat ut om jag nu skulle ha tagit den.......
*OM* men nu tar inte jag vaccin över huvudtaget då jag ej litar på vad staten säger??????
Så jag som*förälder* nekade mina barn att ta det då.........
 *VARJE FÖRÄLDER* var tvungna att skriva på ett papper att man tillät vaccineringen,för att man ville skydda sina barn ifrån att bli allvarligt sjuka *Av just det vaccinet som skulle rädda liv* vilket det inte nu gjorde för många familjer......
Många sitter med sina *SMÅ* barn svårt sjuka av detta vaccin som skulle vara såååååååå bra.......
Barn som är trötta för jämnan,barn som har fått värk i leder o muskler o svår huvudvärk vid unga år...
Barn som inte kan leva ett normalt barn-liv p.g.a. detta vaccin som endel föräldrar trodde skulle rädda deras barn?
Det förstår man väl själv att om det kommer en *FÅGELINFLUENSA* ett år o inte många vaccinerar sig just då,så då blir det överskott på vaccin kvar i världen,vad gör inte staten då?
Jo,dom har kvar vaccin som går ut 2010 så nu måste det skyndas på att ges till så många som möjligt så dom slapp kasta det,för vad tror ni det kostar staten,en hel massa pengar......
Så då går man ut med mass-vaccinering o skrämmer folk för att få slut på vaccinet som ligger o kostar pengar,men man talar inte om att det *INTE ÄR BEPRÖVAT*
Det kan ju skrämma folk?
Men jag är inte så dum så jag tar en sån spruta som jag inte *VET* vad den innehåller o framförallt så ger jag den inte till mina barn?
Skadestånd säger många?
Oki om man nu får det,var det värt pengarna att ditt eget barn ska leva med alla sjukdomar i *HELA* sitt kvarstående liv o kanske bli invalider bara för att man valde att ge sitt barn detta *OBEPRÖVADE VACCIN*

Samhället är bra sjukt va?
Jag är glad att jag ej tog detta obeprövade vaccin och att jag nekade mina barn,jag behöver ej bråka med några myndigheter o vet att mina barn inte blir sjuka av nåt som i alla fall inte är beprövat........
Sen får vem som helst som läser detta i min blogg tänka hur dom vill o jag är dum i huvet eller inte,men tänk er för i så fall om ni gav era barn detta vaccin eller inte......
Då kan man fundera om det var *DU* eller *JAG som var den stora förloraren o var dum i huvet,det kommer du aldrig ifrån hursomhelst...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0