Ny vecka igen då.

Hej min underbara blogg!Idag är jag uppe tidigt igen då älsklingen jobbar o jag bara tar vara på tiden i den tysta ensamheten o friden som jag älskar över allt annat:)
Jag älskar när det är tyst o jag får meditera i mitt lugn o ladda mina chakran till fullo:)
Ladda dom med kärlek och ömhet o bara känna att allt verkligen är verklighet runt omkring oss....
Att jag inte lever i en låtsas värld full av lögner så man måste ljuga om allt man gör o tar för sig av,utan en livs levande sanning med mysiga vänner o familj o barnbarn runt omkring mig:)
Mitt liv har förändrats från ett dåligt till ett bra liv,ett liv i kärlek och lycka och jag har hittat det rätta som betyder allt för mig.......
Det som fullbordade mitt liv.....
Livet har varit fullt i otrohet o galna saker,män som varit med knarkare när man har varit höggravid,hur tänker man då?
Män som har skapat ett kaos i ens liv o man har inte fattat att det finns faktiskt bättre än dom?
Män som har gått dit kuken pekar,o tänkt med den?
Ja livet är fullt av stora misstag man gjort o nu först fattar jag att jag skulle gått en annan väg ifrån början i mitt liv:)
Tänk om jag bara hade väntat dom där (futtiga) åren o sluppit endel av det o bara fått känna lycka ifrån början.....
Men det är klart,man lär sig av sina misstag (inte alla men tack och lov dom flesta i alla fall)
Somliga saker är försent att ångra tyvärr!!!!!!!!
 Men just nu skulle jag  inte vilja byta med nån.....

Klev upp o satte på mitt kaffe så jag kan vakna ordentligt.....
Helgen har varit hektisk,men framförallt väldigt rolig och trevlig i underbara vänners sällskap,som vanligt med många glada skratt och tokigheter......
älskade svärmor ringde igår o fick reda på den nya nyheten,hon blev jätte glad för våran skull,nu längtar vi som bara den o bara väntar in tillfället med det stora H:et........

Idag kommer vårat mirakel hit o hälsar på (vårat 2:a underbara gudbarn)
Dom får åka hem idag efter en vistelse på BB,så nu är det dax att lämna sjukhuset o äntligen få åka hem.....
Och hälsa på oss,ett helt nytt *välskapt* mirakel som änglarna sänt till vår jord o som ska växa upp med oss,inga konstigheter med blanding av sitt eget utan helt fri och inga konstigheter?
Vissa gör ju misstag som absolut inte går att ändra på innan det är försent....
Det kommer en dag då allt kommer fram i varje  fall för jag tycker att sånt är så himla fel,ska barn lida bara för att föräldrar inte har nån hjärna?
Eller inte tänkte just då eller tog reda på fakta,usch,varje gång jag ser det så äcklas jag av dom.....
Tur att jag inte känner dom men barnen......... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0