Ny underbara dag

Halloj!Min helt fantastiskt underbara blogg,du är mitt liv *mitt halva liv i ala fall*

I morse vaknade jag av att älsklingen pussade på mig o sa hej då,som han gör varje morgon,o det lever jag på hela dan,sen somnade jag om tills underbara dotter skulle iväg till skolan,o somnade ytterligare om en gång.....
Vaknade o klev upp helt i min egna takt,*INGEN* som väckte mig utan livet o huset består av tysthet,fridfullhet o solen lyser i mitt hjärta varje morgon då jag vaknar med ett *stort* leende på mina läppar....
Underbart med *stora* barn då man får sova precis hur länge man vill o kliva upp precis när man vill....
Det är livet det:)

Man kan sitta i lugnet o bara njuta av tystnaden,det älskar jag mest av allt,ta allt i sin egen takt o göra precis *det* man vill göra o absolut *ingenting* annat:)

Igår var jag o älsklingsdotter ute o gick så idag har jag ont i halsen igen,men det blir till att vara inne,o jag älskar att bara njuta i huset inne så det är bara bra för mig:)

Inatt föddes en liten *prins* till då,den var efterlängtad av många men nu är han äntligen här,och han ska heta  *Kelvin*
Nu har det fötts 2 två fina killar,en igår och en idag som ska dela våra liv här på jorden o våra änglar ska vaka över *hela* livet:)
Mysigt med nya liv hela tiden......
Snart kommer ett till litet under om nån vecka som betyder nå speciellt för oss......
Vårat 2:a gudbarn......
Det är nåt speciellt med gudbarn o såna som man är med på förlossningen med och typ dop o så:)
Det är sååååååå fint o uppskattat att man får vara med o ha en sån stor ära och framtid i deras liv:)
Och sen kommer mitt alla bröllop till sommaren,mycket mys o spänning i livet just nu,eller det har det varit nu i typ över 1 år......
Allt bara ramlar in och det händer roliga saker i våra liv hela tiden......
Så det bröllopet blir säkert god mat o dod dryck.....
Men jag är ju inte den som dricker,i våran familj tar vi inte ens oss en öl varje helg eller varje dag,varför ska man göra det för.....
Det räcker att man dricker 1 gång om året om det nu ens blir det????????
Det är inte ens gott,och framförallt inte ens roligt.....
Nej tacka vet jag att jag äntligen träffat mannen i mitt liv som inte behöver gå med en ölburk i handen varje dag,det är jag glad för.........
Har hittat min dröm-man o vi har fått våra fina dröm-barn o livet är så fullbordat det bara kan bli...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0