Mitten

Halloj kära underbara blogg!Vaknade i min ensamhet o lugnet o fick kliva upp i min egna takt o bara höra tysthet runt mig,*JAG BARA ÄLSKAR DET*

Älsklingen har åkt till jibbet o våran kärleksdotter har gått till skolan,hon har ett stort prov idag så hon har *pluggat* o *pluggat* som bara den,så nu får jag hålla tummarna för henne att det ger resultat......
Hon måste komma in på gymnasiet o få en utbildning för att få ett jobb för att kunna försörja sin familj i framtiden.....
Om hon nu ska ha någon familj förstås?
I dagens läge är det inte lätt att få jobb o man måste ha ett jobb för att överleva,åtminstone om man skaffar familj......
Det är kul att ha en hög föräldrapenning när man så småningom vill vara hemma med barnen?????
Då är det bättre att man har jobbat upp den lite så man kan njuta av pengarna o köpa det man vill ha......

I natt drömde jag för 3:e gången att jag tappade mina tänder,så snart kommer väl ett besked igen om att nån har lämnat jordelivet igen o flyttat upp till våra änglar.......
Det känns som en olycka o inte bara en person utan typ en familj......
Hemskt att få såna här varsel,men allt har en mening i livet........
Ja,ja det är som jag sagt,det ska rensas inför 2012,o dom som ej har uppgifter eller ej sköter dom på jorden får lämna den.......
Alla får vad man gett,så nu kommer kakan att delas,man får äntligen ta del av kakan på nåt sätt,antingen genom sorg eller glädje???????
Det man ger till andra får man tillbaka så småningom hur hemskt eller snällt det är,så nu är det bara att njuta av den mogna frukten som ska delas ut till alla.......
Det är 8 stycken runt mig som gått bort nu sen i december så det har varit både uppgångar o nergångar:)
Men det sägs ju *att ju fler nergångar man har* ju fler uppgångar blir det till slut??????
Och det har märkts på sista tiden,allt går bara framåt nu o jag är så lycklig för att jag har det jag har,*jag behöver ju inte mer*
Är hel-nöjd.........

På måndag kommer min älskade bästaste svärmor hem från Thailand,ska bli så skönt att få träffa henne igen....
Nu har hon varit borta ett tag......
Hon är en dom som lyser upp solen i mitt liv.......
Min rena släkt är den som jag menar att jag har skaffat familj med en utomstående familj och inte med mina egna......
Min släkt är  inte kusiner och tremänningar o fan o hans moster  med sina egna familjer o barn o har samma farmor som sina barn o fastrar o mostrar och farbröder o morbröder gifter sig med varann, både hit o dit,och det måste bli en djävla röra till slut när man inte kan hålla koll på vem man är släkt med...
Och den turen har ju då jag att *jag vet*....
Det är nog ganska klokt att ta reda på vem man är släkt o inte med *innan*man gör nåt man kommer ångra längre fram i livet?
Det är jag glad för att jag har gjort i alla fall o jag kan leva med det också o veta att min släkt är ren och att jag ej orsakat skador eller olyckor på något vis.......
Sen finns det analfabetiker som inte vill eller kan förstå eller inte har levt livet tillräckligt länge för att kunna förstå alla ord som används men till er säger jag bara   *TRÄNA LITE MER*
*JOBBA PÅ BARA*
NI LÄR ER KANSKE TILL SLUT...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0