Mitten......

Hej min fantastiskt underbara blogg!Vaknade av att solen lyste in genom springorna i persiennen,humöret är på topp som det varit den senste tiden,lyckan är fulltalig o allt ont är bara borta o flög iväg som en vind i mitt liv....
Vinden bra svepte förbi o det kändes som en storm som tog allt det negativa o gav mig allt positivt o allt blev bara glömt,det som inte finns,försvinner.....och syns inte:)
Om man nu inte skriker så hela öraberget hör då men får ingen respons ändå,finns ju såna människor också?
Idag kommer det slutgiltiga svaret o det är så spännande nu,hoppas,hoppas,då slipper jag det jag ej vill ha för *all* framtid

Mitt liv förändrades för 20 år sen då kärleken kom in i mitt liv som en storm med byar av styrka,den tog mitt hjärta o gav mig svaret på det riktiga livet och som jag levt med sen dess....
Svaret som gett mitt liv en mening,mer än någonsin med sånt hopp jag aldrig haft.....*Förut*Innan dess......
Det har givit mig så mycket i både kärlek o barn o ett gemensamt underbart,finaste barnbarn som finns......
Vårat första kärleksbarn o barnbarn som vi älskar så mycket o svärsonen är den bästa som nånsin funnits,han är rak o ärlig o en stark man som våran dotter älskar över allt annat:)
sanningsenlig o *inte* en psykopat*som vissa********
Dom är världens finaste o bästa familj som låter alltid lillen gå i första hand.......

Livet vi lever här är en mening med allt,det vi utsätts för har en mening,allt negativt vänds till mycket,mycket mer positivt till slut om man är snäll,då får man allt man har gett......
Det man har gett,får man tillbaka,på ett eller annat sätt,jag lovar....
Gott *ger* gott och *ont* ger ont!
Men kanske i form av något annat,kanske något hemskare än vad man gjort själv eller kanske nåt mycket bättre än vad man gjort själv........
Jag fick något mycket,mycket bättre till mitt liv av nån anledning,bara av att lämna det som inte betydde nåt i mitt liv,i mitt hjärta......
Hat ligger nära kärlek,men man får inte *hata*?
Men man behöver *inte* älska alla heller,det finns ingen lag som säger det!!!!!!!
Det gäller bara att följa med strömmen i finnas där så blir livet strålande......
Jag har nog bara en tur att jag blev andlig så jag får vägledning av mina änglar?
Dom har gjort mitt liv helt fulltaligt o lyckligt,bara av att få mig att *inte* slå tillbaka,för då får jag allt fint tillbaka....
Jag har sänt alla människor ljus bara *för att* jag inte kan hata!
Jag tjänar ju inget på det?
Men som sagt man behöver ju inte älska alla för det
Ljuset som jag sänder till andra kommer ändå tillbaka till mig.........
jag tjänar alltså en massa på det,sen kan inte jag stå för hur alla hatande människor får allt negativt tillbaka i sina liv,det är inte mitt liv så jag fortsätter att sända ljus just för att då kommer ljuset tillbaka hela tiden:)

Idag är en strålande dag,inte nästan nån värk i kroppen,o rensning står på schemat idag,för på Lördag blir det till att köra till soptippen,en massa prydnads-saker,gardiner,dukar,lampor,en frys,möbler,ja allt som jag ej vill ha kvar,här ska handlat nytt o fräscht:)
Allt ska bort nu o en nystart ska börja........
Så i helgen blir det mycket att fixa o dona med men ännu skönare när allt äntligen är borta,städa bort *allt* gammalt skiit o köpa nytt,det är livet det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0