Mitt i veckan.....

Hej kära bloggen,vaknade i morse o solen sken överallt,både ute o inne mitt hjärta......
Nu känns det att våren är på väg,både i luften o kroppen,får såna himla vårkänslor den här tiden:)
Klev upp o kärleksbarnet kom,vi åt frukost o gick ut en sväng o gick,passade på att gå in på byn handla också....
Så kom *bästaste Linn hit en sväng o sa att hon skulle dyka upp nån dag,känns jätte bra då hon är en av mina bästaste vänner..........
Kommer hon alltid att vara..........

Idag när jag var ute på face så slog mig tanken.....
*Bara sådär*
Att gud vad många som är så negativa o inte glada för det dom har*******
Jag fick *tanken* att rensa bland mina vänner via nån annan,o det var ett bra beslut tyckte jag.....
Så nu har jag rensat o blockerat dom som jag ändå inte har någon nytta av,och dom som inte betyder nåt i mitt liv, dom som sagt som inte finns för *ögat*Dom som bara har kontrollbehov men egentligen så mår dom så himla dåligt över hur bra jag har det,jag har skapat mitt eget liv själv så låt mig få ha det o skapa era egna liv istället??????
Dom som jag inte vill ska läsa det jag skriver av bara nyfikenhet.....
*För det finns allt bra många som läser av bara nyfikenhet****

Jag lagar mat o står i nu till älskade kommer hem från jobbet,så vi får något i magen......
Sen blir det bara tv o soffan som gäller..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0