Mitt i veckan

Halloj igen min fantastiska blogg!Idag vaknade jag o hade ännu mer ont i halsen,så det får bli till att vara inne idag med,men det gillar ju jag,jag bara älskar mitt hus o tystnaden den bär med sig.......

Allt andligt som den ger mig varje dag,och allt lugn den omger mig med.......

Härom natten drömde jag en sån där otäck dröm igen,tycker inte om att jag ska få reda på saker i förväg,men som sagt det är för att jag ska vara beredd,men varför egentligen?
Det är tur att det inte är mina *nära o kära* i alla fall?
Man kan mena många olika saker om det?
*nära* som står mig nära men dom är ju också mina *kära*
Så *nära* kan vara nära men ändå *väldigt* långt ifrån på nåt sätt:)

Ibland brukar jag tänka tillbaka på en massa år,och jag har ofta tänkt *att tänk om jag gjort som h_n ville då?
Då hade det inte varit som nu?
Hur kunde jag vara så egoistisk att göra tvärs emot vad du ville,när man blir äldre så förstår man lite bättre vilka misstag man har gjort i sina liv?
Jag skulle ha lyssnat på *dig* då,för då hade jag sluppit levt med denna egoismen i så många år,jag hade sluppit lida av detta i så många år.....
Varför kan man inte vrida tillbaka tiden eller klockan ibland.....
Man är ju fakltiskt två om vissa saker ,men något rann över för mig o jag förstod inte hur *du* kände o tänkte just  då....
Idag kan förstå hur du såg på saken o tänkte,och jag ber om förlåtelse idag då jag förstår att det var fel av mig,mycket fel av mig att göra så mot dig...........
Tyvärr går inte det att ändra på idag mer än att bara hoppas att allt försvinner.......
Bara gå och försvinna.....
Jag tvingade på dig nåt som var fel,fruktansvärt fel...........
Men det misstaget får jag leva med idag.....

I mitt nästa liv ska jag verkligen tänka om,det lovar jag...........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0