Måndag

Halloj,underbara blogg.........En ny härlg dag men framförallt en ny härlig vecka har tagit sin start:)
Nya härliga tider stundar o det blir bara ättre o bättre för varje dag som går:)

Igår hann jag ej skriva då det var enda dagen på veckan som älskade var ledig,så när vi hade klivit upp så åt vi frukost o sen åkte vi en vända in till stan och handlade lite och sen till Michaela o Janne Bogström o kikade på deras lilla underbara underverk....
Deras mirakel som äntligen har kommit,han var så liten o så lik Janne,det var det vackraste jag har sett på länge bland små babysar må jag säga.......
Helt välskapt o lika fin som sina föräldrar,fina föräldrar får fina barn:)
Myste lite med han,tänk vad underbart det är när alla fina vänner runt omkring en får små mirakel som man får lukta på och gosa lite med!!!!!!
Många som har fått nu och ska få den närmaste tiden så det blir mycket gos med dom små älsklingarna......
Det är mys det:)

Idag vaknade jag av att kära grannen knackade på dörren så vi fikade o åt frukost,var kul o mysigt med lite sällskap,o sen var jag en vända upp till Manzanares......
Pratat med en av mina bästaste vänner i telefon idag så nu har vi beställt en kryssning.det ska bli kul var ju ett tag sen nu....... 
Sen längtar jag så till våran utlandsresa i augusti,ska bli så skönt att få komma bort till sol o bad igen......
Få se vilka som vill följa med denna gång på våra äventyr?????

Ja mycket mer hinner jag ej skriva idag sån uptagen människa jag är av vänner och familj......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0