Lördag

Vaknade i morse efter att ha dragit mig en stund för att dotter med man kom förbi o frågade om jag skulle med ut o gå,men jag hoppade det då jag fortfarande har ont i halsen efter att jag legat i influensan......
Inge bra att gå ut i blåst o inte bli frisk,då man är redan på bättringsvägen?
Älskade jobbar då dom behövde en svetsare idag,men är nog snart hemma skulle jag tro o hoppas det blir en bra film o mys i soffan då då?
Snart mat på G här också......

Har pulat lite här hemma,det lilla som fanns att göra för att hemmet ska vara rent.....
Det är viktigt för mig att ha ett rent hem utan disk o stökigt o skitigt......
Skulle aldrig klara det att min familj ska få leva i ett skitigt hem,det har jag sett alldeles för många av i mitt liv,o tänker aldrig utsätta dom för det o bakterierna som blir av det......
Roligare att vänner tycker att man har fint hemma.....

Om man säger att man är allergisk mot hundar o katter?
Om man är allergisk mot en katt o hund så måste man väl vara det åt alla?
Jag har själv allergi så jag vet:)
Man kan inte gå hem till nån för det,men hur kan man gå hem till en annan som har hund o katt då?
Det är en gåta för mig,men jag har nog kommit på det?
Det är skillnad på folk o fä,eller?
Har ingen annan förklaring faktiskt......
Idioter skulle jag kalla det...........
Ja det finns en hel idioter kan jag lova,men det får stå för dom....
Både syns o hörs.......

Nu skiter jag i det här skit på er alla ni som inte vill läsa o pissa benen rena,hahahahahahha............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0