Lördag.....

Hej!Min fantastiska blogg!Idag vaknade jag av att solen lyste in genom sovrumsfönstret så fint och ljust......
Klev upp reda vid 8 och kvart över 8 var både Honken och Mathias här och drack kaffe med oss,nice......

Gjorde mig iordning o åkte ner till örebro till min helt fantastiska svärmor,jag förstår inte att hon *alltid* är så glad och uppåt?
Hon är det bästa som hänt mig/oss,för hon sprider sån ljus o glädje i allas liv som kommer i hennes närhet:)
Hon är världens bästa farmor och svärmor och mamma......
Var in och handlade presenter till mitt allra första barnbarn som fyllt 6 år,så nu får hon nånting som hon verkligen vill ha?
Det är klart att hon ska ha:)
Mina små älsklingar....

Kom hem o så kom Honken och Pan förbi en sväng o drack kaffe,lagade mat och fixade lite här hemma.....
Sen var det travet som gick o sen blev det bara sängen o tv-tittande.....
I morgon ska vi till våra bästaste vänner i Fagersta o göra nåt roligt,det är *alltid* roligt där.....

Inatt ska klockan ställas fram 1 timme igen,så vi får våran såååååååå efterlängtade sommartid igen.....
Det går bara framåt o framåt nu o väntan är inte alltför långt borta,utan nu har vi snart nått vårat mål....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0