Lördag

Halloj!Älskade blogg!Vaknade i morse ensam i sängen,för att älsklingen var tvungen att jobba idag då ingen annan på firman kan svetsa så han blev tvungen att åka iväg o göra klart jobbet för det ska vara klart tills i morgon,men i morgon är han ledig:)
Får tänka som så att det blir en hel del pengar i slutet av månaden,som man kan spara,o spara så vi har till våran utlandssemester,det är ändå värt varje krona,jag lovar...........

Annars har jag haft besök av Mickelsson o Sara idag på förmiddagen,kollat på värmningarna på travet o vunnit lite har jag också gjort idag,nice........
Så det känns helt annat än dåligt i alla fall:)

Nu sittter jag här o skriver en vända o det som är och har varit.....
Tänker o skänker er en extra tanke som miste eran kära vän,kom inte o säg att allt är orättvist,för det är d inte?
Änglarna kallar hem oss när det är dax hur vi än gör o tycker.......
Endel tidigare än andra,vissa av oss är bara här på prov en kort stund o det är mycket vårat eget beteende som avgör om vi ska vara kvar eller inte.......
2012 är på ingång o som jag har sagt så ska det rensas o vissa åker hem o vissa som ska hjälpa här på jorden får stanna kvar,dom som skickas hem har gjort sin uppgift eller gör den inte alls för att andra ska må bra o då får man inte vara kvar helt enkelt.......

idag är det en sån där dag då känslorna bara spritter i kroppen o man längtar till sommaren o sol o bad,vårkänslorna svallar i kroppen så man är så lycklig och solen skiner i mitt hjärta mer o mer för varje dag som går,jag har en man som älskar mig,barn som älskar mig o ett helt underbart liv fyllt av vänner runt omkring mig:)

Kan man begära mer?
Tänk att ta ett sånt litet,litet steg till det bättre,det var värt allt,har aldrig mått så bra som jag gör nu.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0