Helg

Hej underbara bloggen,vaknade i morse o kunde inte svälja (var helt uppsvälld i halsen) men klev upp i alla fall o gav mig fan på att jag skulle äta frukost ändå o tamme fan det gick ner:)
Drack mitt kaffe o så kom våran kära dotter på besök,med vårat kära barnbarn.......
Var barnvakt en sväng så jag o sessan somnade en sväng i soffan,och skönt var det:)

Jag har aldrig sett min man så glad som nu sen hon föddes,o hon blir lika glad varje gång som hon ser han......
Fast han har ju ändå sina älskade barnbarn Jessica,Elias o Linnea som han tycker om jätte mycket också men sessan är ju hans *riktiga* barnbarn av hans egna gener o kött o blod så man kan ju förstå att det känns nå speciellt eftersom vi fortfarande är tillsammans o det inte blir så mycket *halvsyskon* och *halvkusiner* och sånt?
Eller släkt med släkten,det blir lätt lite rörigt då när man inte håller koll och så..........

Idag ligger jag bara i soffan o väntar på att älskade ska komma hem så vi får ta helg,förra helgen jobbade han o det blir en hel del pengar då,men i helgen behövde han inte jobba,så det ska bli skönt att han får vara ledig....
Det behövs nu till utlandssemestern och en massa annat roligt i sommar....

Ja,jag är så himla tacksam att jag har den släkt jag har o mina välskapta barn som blivit gjorda av så stor kärlek o med utomstående släktskap...........
Nu skiter jag i det här

Skit på er o pissa benen rena ni som läser men ändå inte vill,hahahahhaha.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0