Helg igen

Halloj!Min fantastiska blogg,gick upp tidigt i morse o iväg till Manzanares som till min tur var där idag o fick nålar mot min flunsa,så idag blir det till att vara inne i värmen o njuta av den härliga dagen............

Mannen jobbar som vanligt,så jag kan handla lite mer i slutet av månaden,hahahahahha........
Nej då,vi ska åka utomlands så nu ska det sparas så man kan åka till varmare breddgrader........
det är det som man njuter av när man väl är där,sol o bad o bara äta gott......

Igår kom då den dagen då du gick bort,du som hade så många fina år kvar med din familj,dina barn o din man,men nu valde änglarna att det var din tur att komma till dom,dom kallade på dig,o då är det dax att åka vidare tilbaka hem igen.....
Ödet har en stor betydelse i våra liv,det som komma skall kommer också ske när det är dax vånda om du vill eller inte:)
Det är bara tt fara när tiden är inne.......
sen kan man vara både gammal o ung men tillbaka hem ska vi:)
För oss alla att lämna denna jord för att återförenas med våra änglar,o det har du gjort nu............
Tur att vi har våra änglar att fara till när ödet bestämmer att det är dax:)

Idag har vårat kärleksbarn o kärleksbarnbarn varit här.....
Visst är det väl underbart med en *hel* familj som man älskar o blir älskad av...............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0