Dag

Hejsan,min fina blogg,idag vaknade jag tidigt,men som sagt jag la mig tidigt igår också o gud vad skönt det var:)

Klev upp o åt min frukost o drack mitt kaffe o bara njöt av tystnaden runt omkring mig i min härliga ensamhet på morgonen,jag bara älskar det.......
Det är livet det,att få vara själv en stund o bara komma igång i sin egen takt...........

Fixade lite här på morgon-kvisten så hemmet är rent o inte ser ut som en bomb har slagit ner?
Eller vad säger jag??
Jag har väl aldrig eller aldrig haft rörigt eller lortigt här hemma o tur är väl det,att jag *bara* trivs i att allt ska vara i sin ordning,o sen är det faktiskt trevligare för ens vänner att komma och hälsa på om det är rent o fint.hahahahaha............
Så vill jag ha det i alla fall:)
Ringt på lite sommarjobb till dottern få se om hon får något?
Inte lätt att vara utan barnbidrag för henne hela sommaren då hon fyller så dumt så hon ej får något i sommar,så då gäller det att jobba om man vill ha pengar:)

Har kikat lite på resan till Thailand som vi ska göra men vet inte än vilket datum vi ska åka.....
Vi ska gifta om oss där *alltså förnya våra äktenskapslöften* då vi varit gifta i 20 år nästa år,det kan vara nåt spännande o romantiskt förstås....
Man får *absolut* inte glömma bort kärleken?Men många gör det tyvärr o det är lite synd..........
Den är det viktigaste bland oss människor.....
Kärlek o hat ligger så fruktansvärt nära varandra?
Många lever i sina hela liv i fulla lögner så dom tappar bort varandra på vägen.....
Många har fullt upp med att hålla reda på vad man säger o gör till sin partner?Och sårar varandra av och till hela tiden för att klara sig själva men till slut spricker bubblan...........

Var ärlig o snäll,det tjänar man på,man lever bara en gång,o man väljer sin partner själv,det gör ingen annan åt en?
Så den ska man vara ärlig o snäll emot:)
Man har ju lovat varandra det när man gifter sig:)
Men alla äktenskap kan ju inte hålla,hur skulle det då se ut?
Många äktenskap är ern illa idyll med lögner o svek hela tiden,varför gör man så?
Var rädd om det man har istället,en dag finns man inte där o då är det försent.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0