Äntligen fredag o mys med klippan i mitt liv:)

Hej!Min kära underbara blogg!Vilken tur att jag har dig varje dag,hihi.......
Vad vore livet utan dig?

Igår var min kära dotter hit (bonusdotter) och hennens underbara blivande man o ders barn(mitt älskade barnbarn) Linnea hit en sväng och hälsade på,kramarna blev många:)
Alltid lika kul när dom kommer,som hör till min familj....
Dom har det lite jobbigt nu,kan man säga men ljuset lyser över den som är snällast,så är det......
Det är som min bästa vän brukar säga.
(man vet aldrig vad dom närmaste gör innanför sina väggar,nej verkligen inte)
Man kan få smärre chocker ibland.......
Några såna har man fått i sitt liv,men nu börjar man fundera om det är nån djävla jargong dom kör,o ska försöka att slå varandra på fingrarna o vinna över varandra så det blir hur mycket släkt med släkt (inavel) som helst.....
Man kan ju alltid hoppas att h_n blir väl omhändertagen,för det brukar dom bli på såna fina ställen,helst för alltid:)
Jag har fan hört nog nu.............
När människor prata om allt o man får låtsas som om man inte känner dom?
Det är lugnast det,för gud vet annars hur det skulle gå?

Idag har jag varit till sjukgymnasten o det var skönt,ska få hjälp med min värk nu så nu är det bara att sätta igång,hihihihihihi...............
Fint det o i morgon blir det att åka till älsjkade svärmor o sen köpa present till mitt barnbarn Jessica som hon själv har fått bestämma o sen vidare ner o fira prinsessan på kvällen.....
Söndag blir det Fagersta igen,spännande,spännande att vara där o mysa lite grann...........
Väntar o längtar nu tills min klippa till man kommer hem,han är duktig han...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0