Utkast: Juni 4, 2011

Hej min fantastiska blogg!En dag som denna är verkligen en dag att njuta av.......
Packade bussen och åkte ner till det nya *livet* och plockade in allt,lagt konstgjort gräs på balkongen och det blev så fint..........
Var förbi vid våra bästaste vännerna och hälsade på en snabbis,där var Rosis mamma och barn och barnbarn och hälsade på,jätte trevliga människor verkligen.....
Jag ser verklgen fram emot detta underbara liv,mycket skratt och tårar av skratten,och nu ser jag slutet av den bistra tunneln och vägen som nu ligger öppen för all framtid......
Det kommer bli många fina och härliga fester och båtresor och sammanhållning med underbara grannar......
Vissa har barn och barnbarn och vissa inte.......
Starten har börjat och den är ju alltid lite knagglig när det är rörigt i hemmet,men inte många fjuttiga dagar kvar nu på det som komma skall och man ska gå genom den långa tunneln och hitta utvägen ur allt och komma till det verkliga ljuset.....
Det som betyder allt för mig,det som jag väntat på sedan många,många år på,och nu äntligen är denna lycka här:)
Tänk vad mycket man kan få om man bara törs ta det steget,o tänk vad bra man kan må bara för att ta bort bara lite grann och lägga det i buskarna......
I love my life...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0