Torsdag..

Hej min kära blogg!Vaknade med min stora kärlek i morse och vi mös så vi mös......
Världens snyggaste man,inte många som har den turen att hitta ett sånt kap....
Endel ser ut som 45 fast dom är bra mycket yngre *i verkligheten*
Så kan det va:)
Vad vi gjorde kan ni kanske lista ut själv?
Bra var det i alla fall och mycket,mycket fint.....
Är så glad idag,leendet är stort på mina läppar idag,jag småskrattar för mig själv hela tiden.....
Livet består av lycka och livet leker som bara den.....

Vi åkte till vårat nya liv idag och satt upp våran fina nya soffa och det blev så fint....
Skönt att slippa allt gammalt och fult o få börja om med bara nytt och frächt...
Det luktar rent och fräschat o nytt när man öppnar dörren o inte gammalt äckligt,som påminner en om gamla historie-tiden?
Den tiden som nu är äntligen förbi.......
Kärleken är som skuggan,vill du nå den så flyr den,vill du fly så följer den dig.
Den du vill älska älskar du och den som älskar dig älskar du.

I morgon blir det en vända till Örebro och shoppa lite nytt*igen*
Det är alltid trevligt med lite nytt:)
Eller hur?
Det är väl så när man inte har nåt hål att stoppa allt i:)
Sen en vända till världens bästaste svärmor,jag bara *älskar henne*****
Har *aldrig* haft en sån underbara svärmor....
Dom har mest varit svin av nåt slag......
"En del kan så mycket att de vet hur pass lite dom kan-andra kan så lite att de tror att de kan allt!"
Typiskt svärmödrar,besserwisser...........
På lördag blir det fest med bästaste vänner o mycket kul,nice......
Lasse Stefans med gänget kanske.....
Snart inflyttningsfest o tänk vad skönt att få gå ut på ett nytt ställe så man inte ser nåt gammalt utan bara nytt o med alla fina vänner som finns runt omkring en......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0