Tisdag....

Hej kära bloggen!Vaknade vid 9-snåret i morse och var helt utvilad,klev upp och nynnade lite för mig själv i lyckans goda tider och jag gjorde ordning min goa frukost......
Drack mitt kaffe så jag klarar dagen......
Sen vaknade våran kära dotter och åt frukost och sen plockade jag ordning lite på alla mina änglar....
Undra vart jag ska göra av alla egentligen?
Älsklingen kom hem på Lunch,har ju så nära nu så nu blir det så varje dag......

Idag fyller vårat kära underbara barnbarn år,så Inna ringde igår och pratade som bara den och berättade *hemligheter*
Det är en kvinna med stake i kan jag lova.....
Jag bara älskar den människan och den lilla underbara familjen....
En helt underbar människa är hon,min bonusdotter,som jag hade turen att få istället för nå fult och hon har i alla fall utseendet på sin sida som inte vissa andra har och är framförallt trevlig också......
Inget fult pizza-face där inte o ingen sopsäck över huvudet för att slippa se på den man har sex med.....
Till och med lampan kan få vara på,hahahahhahahaha.........

Skönt som fan är det nu att slippa bli samman-kopplad med *det* nu och skönt att veta vilka som verkligen tillhör mig nu och inte,fy sjutton vad jag ska leva livet nu.....
Livet leker och jag med det och det känns så underbart...
Har inte känt så här sen 70-talet och det var livet det......
Tiden kommer och tiden går och så är livet....
Det är allt kul att drömma men vad sägs om att drömmarna slår in?
Nu har dom äntligen gjort det.
Det gäller att inte ge upp.
Mina drömmar kommer har nu att förverkligas och mina mål har uppnåts. 
Jag ska nu inte glömma att fira!
Det som har hänt har hänt och kommer aldrig nånsin mer tillbaka. 
Jag släpper det nu och för alltid och fortsätter framåt!
Ärr- är minnen som gjort mig starkare.
Att vara stark är att inse sina svagheter.
Jag har så mycket att ge bara genom att vara jag. jJag har modet att vara den jag är och låter inte alla andras förväntningar på mig diktera mitt liv.
Jag lever och uttrycker min egen sanning.
Vilka mina riktiga vänner och familj är känner jag i mitt hjärta.

Jag älskar mitt nua liv nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0