T

Hej min kära blogg!Vaknade och klev upp när älsklingen åkte till jobbet i morse,för klockan 7 kom dom och fortsatte med tapetseringen!
Men det är bara några få dagar innan det blir klart nu,och fint kommer det bli:)
Helt ny lägenhet med nyrenoverat och allt nytt och fräscht,inget gammalt och avdankat utan här vankas allt nytt,från början till slut:)
Ingenting som påminner om nåt dåligt:)
Allt färdigt och fint till midsommar,då vi firar våran älskade bröllopsdag med fina vänner och all underbar glädje......
Livet börjar *helt* om från början och man kan njuta av det livet som man vill ha och inget annat:)
Det man är värd att få och ha......

Igår hann jag dock ej skriva här *igen* vilket händer lite då och då eftersom jag är en upptagen människa som sagt här,mycket liv och rörelse omkring en hela tiden....
En vänskap håller på att övergå i en helig union som kommer att bestå under alla omständigheter.
Nånting som kommer vara livet ut.
Det är inte all som är det?
Först tapetserade dom och sen var vi en sväng ner och drack kaffe hos Rosi och Anders o som vanligt kom Rosis mamma och Rosis stora barn,helt underbara barn må jag säga......
Skönt att komma ifrån lite *eller jag menar faktiskt överhuvudtaget)
Från det som inte finns och aldrig funnits och inte existerar längre,varken man ser eller hör:)
Man varken måste *låtsas* eller vara tvungen att andra ska veta:)
Här finns bara dom som jag vill ska finnas och *inga andra*
Här känner ingen mig och framförallt inte *det*
Så *det* kan jag strunta i.............
Det avslutet tog jag när jag tog steget att åka därifrån,från hemligheterna som duggar tätt med sin stora regnskurar innanför dörrarna men ingen tror att *folk* vet?
Dom vet mer än vad dom tror?
Livet leker för vissa och är ett helvete för vissa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0