snart slut på veckan..

Hej kära bloggen!I morse var jag uppe redan klockan 05.00,lite tidigt för att vara mig,men jag kunde inte sova så det var lika bra att kliva upp......
Det var så varmt i huset så jag svettades.....
Skönt var det i alla fall att få komma upp tidigt men djäklar vad trött jag är i kroppen nu.....
Känner mig helt slut....
Åkte till Falun och vittnade och träffade en hel massa trevliga människor och många skratt blev det....
Åkte vidare till Dollar i borlänge och handlade lite nytt *igen* till vårat nya liv o djäklar vad det regnade och åskade,bilar hade fastnat i regnet för att det var för mycket vatten på vägarna,så vi fick ta en annan väg......
Nu tar det snart slut på allt äntligen,i morgon säger vi bye,bye till *det gamla * livet och *hejsan* till det nya o sen kan vi *bara* njuta av våra liv med goda vänner och bara umgås med dom vi vill själva.......
Bara få göra som vi vill och gå ut utan att folk är så nyfikna på vad man gör....
Det blir en helt ny start.....
Ingen som känner en o *vet* vilka som inte vill höra ihop med utan ingen kan sammankoppla en med DET..... 
Allt har bytts ut och allt börjar om från början......
precis som när man föds......

Livet är till för att levas ******här och nu*****
Och inte sen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0