Ny vecka men sista helgdagen.....

Hej min underbara blogg!Vaknade o solen skiner både ute o så mycket inuti mitt stora hjärta......
Klev upp o bara log i detta underbara väder och gick och småskrattade för mig själv i huset då jag mår så himla bra just nu,nu börjar det se tomt ut.....
Allt börjar bli klart nu och avslutet ligger nära,så nära:)
Det känns helt fantastiskt,och vi blev så välkomnade igår av våra nya grannar,vilken grann-sämja det är?
Ja detta är det som kallas livet,detta som man sett framför sig men ingen trodde att det fanns......
Redan grillfest till helgen då med alla grannar samlade,ska bli kul,sen våra andra vänner också förstås:)
Dom får man absolut inte glömma:)
Dom är ju ockås våran familj såklart......

Idag kommer Sarah och Micke och hämtar byrån som dom ville ha,vi skulle ändå kasta den då vi ej har plats för den och den passar inge bra  med allt nytt som vi har köpt:)
Bättre att den kommer till användning för nån som behöver den och är tacksam för att dom får den!

Igår var Johan hit o hämtade flera kartonger med baby-kläder så nu är vi av med dom också.....
Nu ska bara skötbord och stol och bilbarnstol kastas,alla vi känner har redan det så det är ingen som behöver det just nu så nu åker det på tippen *fast* det ser nytt ut,hihihihihiiiiiii..............

Ja nu börjar det bli tomt och allt gammalt har kastas bort och allt nytt finns redan där,det mesta i alla fall så man kan ta nya tag o inte bli påmind av nåt gammalt........
Brände upp gamla foton också så dom absolut inte finns kvar mer......
Snacka om att börja om,men ska man så ska man:)
Slutet avslutat och början börjar,då ska väl allt vara nytt?
Eller?
Helt nya liv o inte bindningar till nåt gammalt,allt blir precis nytt,även livet som jag ser det:)
Bara mina bästaste vänner då förstås,som hänger med som en del av våran familj......
Jag förstår min mamma så väl *idag* vad hon menade och att hon gav mig denna chansen är ju uppenbart?

Ja nu ska jag få främmande av Popa så vi ska fika ock skratta så mycket som vi brukar göra.......
Denna vecka är fylld av överraskningar,vänta ska ni få se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0