Ny vardag.....

Hej min kära blogg!Idag vaknade man och snyggingen hade åkt till jobbet,så det blev ingen korv med bröd idag,hiihhhi............
Men han slutar ju nån gång så vi får ta det då då:)
Varit till Manzanares och dragit rätt mig,får skyllla mig själv då jag är så envis med att bära en massa.....
Men nu är jag bara öm i kroppen,så det går ju över så småningom......

Idag är det relativt tomt här,det tyckte alla som var hit igår....
Sarah och Micke var hit o planering inför  dopet står högst på listan just nu.....
Och det finaste bästaste bröllopet som vi ska gå på.....
Vårat barnbarns mammas första....
I morgon blir det handling ner till nya boendet och in på bolaget och handla lite god dryck till helgen då det vankas grillfest med hela grannskapet......
Det blir nog en kul grej och även minnesvärd.....

Idag fick jag reda på att det är klart att vårat gudbarn kommer flytta till samma område som oss,det blir mysigt,dom ville också flytta härifrån för det är ont om jobb här,så nu kommer jag kunna gosa med han *varje* dag,gud så mysigt.....
Livet ler mot mig som aldrig förr.....
Har aldrig varit så här lycklig i mitt liv......
Det är allt kul att drömma men vad sägs om att drömmarna slår in?
Skriv ner dina drömmar. Där hittar du alltid svaren.
Snart drar jag det sista,sista andetaget i  det gamla livets avdankade sida och föds på nytt med ett nytt fräcsht andetag där allt är raderat och allt nytt kommer upp........
Det är som att komma tillbaka på 70-talet när man var tonåring och inte visste vad livet skulle kunna bjuda på?  
Om man hade vetat det?
Då hade jag nog tänkt lite längre.....
Du gav mig en gul ros, och sa att du ville vara min. Du gav mig en röd ros, och sa att du älskade mig. Du gav mig en lila ros, och sa att det var över. Du gav mig en svart ros, och sa att du hatade mig. Du la en vit ros på min grav, och viskade tyst förlåt.
Nu går jag vidare i livet o dig har jag glömt för länge sedan,jag kan titta tillbaka och se att du och jag *är vi i det förflutna*
Nu är det bara jag och min familj som jag lever vidare för,det som verkligen betyder nåt för mig.....
Bye,Bye,mitt gamla liv och hej mitt nya!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0