Mitten......

Hej kära bloggen,nu är jag här igen,lika glad idag som jag är alla andra dagar i mitt liv nu!
Ett nytt kapitel har öppnats i mitt liv och ett gammalt har avslutats.
Jag har röjt upp bland skogen så jag hittade den gömda stigen som blev mitt mirakel.

Vaknade av att våran inneboende kom hem o skulle ha kläder o vidare till soc för möte,Så jag hoppas att det går bra för han idag.......
Han är en sån god människa trots sina snart 20 år......
Han vet vad han vill o att livet ska bli till det bättre,men så lugn som han är så är det nog knappast några problem.....
Tänk vd olika ungdomar kan vara?
Endel så lugna och endel så vilda?
Endel så snälla och endel så elaka?

Idag har jag fått beställa en jätte fin bild på vårat fina gudbarn som jag ska hänga upp på väggen där mina barnbarn hänger i data-rummet....
Jag ska pryda hela väggen med *mina* små älskade liv så jag kan gå och titta på dom när jag vill.....
Dom är allt för underbara mina små liv:)

Snart ska jag ta en promenad ner på stan med Rosi och gå förbi vid hennes mamma och dricka kaffe,det är en lagom promenad.....
Sen när älsklingen slutar så ska vi åka upp och hämta våran underbara sessa Jessica så hon ska få komma hit och vara här några dagar,som vi lovade så fort vi fått i ordning......
Vårat största barnbarn och på fredag ska vi hämta Elias så han ska också få vara här....
Rosi ska ha sitt barnbarn Diana i helgen så dom ska få leka o så kommer ju Sandras Melvin också så dom kommer få fullt upp tror jag....
Vi ska gå till stora lekparken med dom,så dom får leka av sig lite.....
Det ska bli så kul o mysigt att få vara med våra barnbarn......
Ja jag vet inte vad jag ska skriva,jag har så mycket lycka i mitt liv nu så jag hinner inte med riktigt.....
Men älskar er alla min familj o barn o barnbarn o vänner...
Tack för att ni finns....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0