Mitten på vecken igen då!

Hej kära bloggen!Vaknade ganska sent idag och drog mig en bra stund,skönt var det!!!!!!!
Klev upp och åt frukost och så kom bästaste Linn förbi och drack kaffe......
Gjorde mig i ordning och åkte ner och hämtade älsklingen på jobbet och vidare till advokaten....
Handlade det som ska med ner tilll vårat nya underbara liv,alla torrvaror och sånt och sen när vi kom hem beställde vi pizza......
Skrivit ner allt så nu är det också klart,lagt ner allt också......
Bara att överlämna det i morgon bitti......

Ikväll ska jag bara njuta av livet och sista dagen i morgon på detta  tråkiga,trista ställe och gå och små-skratta för mig själv i morgon när dagen det inte är mer än 1 dag borta.....
Sen blir allt tomt bytt mot nåt färdigt....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0