Mitten av veckan och redan slut

Hej igen underbaraste vän!Vaknade i min varma säng o myste lite innan jag klev upp i mitt tysta och lugna hus och bara njöt av att ****det just är tyst****.....................
Fick ett mess att bästaste Linn var på väg o ville dricka morgonkaffe med mig,så jag klev upp och vi fikade och skrattade som bara den......Hon är rolig hon..............
Vilken humor::::))))
Hon är så kär så kär nu o det ska hon få vara....
En dum kille är inte så mysig men en mysig kille är inte så dumt.
Igår åskade det som fan o small men det är nog bara bra då blir det bättre luft ute.....
Så sommaren kan komma  på riktigt.....
Nu är det ju faktiskt en ny månad också och första riktiga sommar-månaden på året,så nu vill vi passa på att njuta riktigt ordentligt innan hösten kommer in på oss igen,men ack då,sen sticker vi till Turkiet som vanligt o tar sista sommaren o början på hösten där nere......
I sol och bad och värme och bara njuta av allt...
Vann lite i förrgår igen så nu undrar vad jag ska köpa denna gången då?
Ännu mera nytt?
Igår var det då också dax att packa bussen full och bege sig med alla nya fina grejer till nya livet,det känns precis som ****hemma**** när man kliver in där.....
Allt nytt och allt fräscht o allt gammalt är nu kastat o borta....
Att jag inte funnit denna platsen i mitt liv förr?
Undra vad som har gjort att jag har missat det?
Måste ha varit totalt blockerad av nåt.........
Livet är alldeles för kort,jag ler medans jag fortfarande kan.
Egot är roten till ondska,jag släppte egot och blev lycklig.

Mikaela är så himla nöjd o det var ju framförallt hennes ide och val.....
Vi har en dotter med bra smak och bra val.......
Hennen nya rum blir i tipp topp.......
Allt blir tipp topp så att säga och bra människor som bor där o alla umgås med alla o alla är med på alla fester o har kul tillsammans,vilken gemenskap......
Sommaren som kommer bli nåt man aldrig glömmer....
Den som sörjer ärligt sörjer också utan vittnen.....
På mistralen skrev jag gudens namn,vinden blåste och vågorna vann,suddade bort gudens namn.
Jag älskar dig mamma.


Idag sitter jag som på nålar då min bästaste ____ har åkt in till falun o ligger kvar där för observation,hoppas att allt går bra nu o att vi träffas snart igen.....
Saknar er jätte mycket o tur att ni fick vård så snabbt...
Man vet aldrig vad som händer om man är för sen?
Älskar er jätte mycket det vet ni,är glad att jag har er.....
I"m living on the edge......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0