Måndag igen....

Hej min kära blogg!Idag vaknade jag o hade sovit så gott,det har jag förresten gjort dom 3 sista nätterna.....
Klev upp redan vid 6 helt utvilad,för att åka vidare till berget......
Berget som gud glömde,hahahahahhahaha..........
I fredags kom äntligen slutet,och början på det nya som vi väntat på ett tag nu......
I fredags var det full körning och på lördag likaså.....
Tippa av grejerna på lördag och sen blev det grillfest med vänner och grannskapet,vi spelade musik för hela gården och spelade kubb,en mycket trevlig kväll med andra ord och fick lära känna några nya grannar......

Har inte haft tid att skriva på några dagar nu då jag blivit en mycket upptagen människa,hahahahhahahahaha.......
Har inte tid med det ovesäntliga utan lägger min tid på det bra och dyrbara istället:)
Det är precis som det ska vara.....

Idag är det då en ny vecka,en helt underbara sådan,början komma i ordning och livet känns som nytt igen.....
Helt nytt och fräscht......
Möblerna är ihop-plockade och det börjar se ut som ett hem igen (ett nytt sådant)
Luktar fräscht och nytt och påminner inte om nåt *gammalt*

idag var jag ner till min läkare och fick mina astma-mediciner och allergi-mediciner och akut-mediciner så nu finns dom hemma igen......
Sen var vi vidare till våran kärleksdotter och lilla barnbarnet Wilma och hälsade på,våran underbara lilla sessa,hon är allt för go hon.....
Hon har en sån underbara mamma och pappa i sitt liv......
Jag *bara älskar mitt liv nu*
Tänk att få denna chansen till ett nytt liv,det är som en tarm-rensning......
Man sköljer bort all skit och får rena sig ifrån allt och börja om ren igen......

På lördag är det dax då för det efterlängtade bröllopet,då 2 personer ska gifta sig som verkligen älskar varandra och har helt *olika* bakgrunder*
Första och vackra bröllopet som jag kommer minnas för livet.....
Det är inte alltid ens egna gifter sig?
Nu är det dax för sängen och drömma fina drömmar,bredvid min älskling......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0