Lördag....

Hejsan kära bloggen!Vaknade i morse o djävlar vad varmt det var ute,men skönt och nu ska vi njuta av det vackra vädret här hemma innan resan tar vid:)
Resan till vårat kära Turkiet som vi gör varje år och bara njuter av det härliga livet med allt vad det innebär.....
Gjorde oss i ordning och åkte till Örebro för en shopping dag.......
Djävla tur att man har air condition i bilen så det blev kallt och skönt under färden:)
Fick jätte god mat av min fantastiskt underbara svärmor,hon är värd guld,så nu fick vi reda på en sak.....
Trodde ni att jag skulle berätta det?
NEJ det kan jag inte men det står i min andra blogg,för er som har lösenordet förstås......
Tyvärr så måste man komma tillbaka till psyk-berget tids nog.....
Och nu har vi nyss gjort det.....
Våran dotter fick i alla fall nya skor,en ny matta och nytt sängöverkast till sitt nya rum.....
Snart är allting nytt,men det är så vi har tänkt oss att det ska bli....
Allting ska vara nytt och allt gammalt blir kvar o kastat......
Nytt liv och nya grejer,inget som binder oss till nåt gammalt:)
Ikväll har jag gått igenom alla högklackade skor,många som jag inte kunde ha,som tyvärr är nya och oanvända,men det är som det är,när man köper för många så nu ryker dom också......

Hunnit packa ett otal grejer och i morgon bär det av till nya livet med tåget som går.......
Tåget som tar mig till vidderna med människor som är dom som dom är, och inte nånting dom låtsas vara.....
Där lever vänner och bekanta i den verkliga världen.....
Jag skäms fortfarande över vad den där tanten sa till mig men nu små-skrattar jag också ändå?
Är faktiskt lite roligt......
Ja,ja man får ta det som man vill,men lite kul var det.......
Snyggo????????
Jag kan vakna med en riktig snygging bredvid mig.......
Nu ryser jag,usch.....
Håret reser sig på mina armar..........
Nej nu ska jag inte göra så jag får marddrömmar heller.........
Det vore väl ändå synd eller det kanske är en synd?

denna dag har bjudit på något fantastikt som alla mina dagar gör....
Stigen är återfunnen och det fanns en mening med det....
Avslut på avslut o stora sådana kan jag lova......

I love my family and my children....
T"hats it...........
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0