Lördag

Hejsan min underbara blogg!Som ni ser så har jag inte alls mycket tid att skriva här varje dag,då mina dagar aldrig nästan varit så lyckliga som dom är nu i mitt liv......
Nästan aldrig ja,några finns det ju förstås.....
Igår hann jag inte skriva då bästaste grannarna kom upp och bjöd på öl o vi pratade o skrattade o sen dök det upp fler folk här.....
Här är det fullt hus som vanligt.......
Livet leker o jag med det:)
Det som kommer ifrån hjärtat går till hjärtat.
Jag har *inte* satt upp några hinder på vägen utan jag har satt upp mål och dom har jag nu nått.


Idag har vi varit o storhandlat mat så nu är äntligen frysen full.......
Igår vann jag lite på travet så nu blir det mer fint till hemmet,hihihihi........
I morgon blir det Västerås då dom hade stängt igår,så i morgon bär det iväg till nya stora Ikea där och handla det lilla som fattas här hemma.......
Sen kommer våran inneboende o flyttar in i morgon också,en kille som inte haft det så lätt här i livet och nu blir min kära man övervakare åt han,så det blir nog bra ska ni se.....
Det ska bli spännande......
Livet går framåt o nu går det fort,fort,fort,precis som livet ska göra o så ska man passa på att njuta av livet och det är ju det vi gör nu.......
Nu ska jag fixa maten så vi får äta lite,i morgon blir en dag fylld av glädje.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0