Äntligen helg........

Hej min käraste bloggen!Idag när man vaknade så skvalade regn-dropparna för fullt utanför och på fönstret,men vad gör det när man kan gå in i badrummet och sätta igång en maskin med tvätt istället och ta en tvätt-dag?
Nära och bra till hands,det är det som är bra med en egen tvättmaskin:)
Idag ska jag bara njuta alltså av denna underbara dag,har sovit som en stock inatt....
Sitter bara och njuter av mitt nya liv som jag har blivit så berikad med........

Ska ner på stan och köpa bröllopspresenten när älsklingen kommer hem till vårat kära brudpar som blir man och hustru *på riktigt* sätt i morgon.....
Ja så alltså i morgon stundar då det stora *feta* härliga bröllopet som jag har längtat så mycket till..........
Mitt *första barns * bröllop och som vi ska vara med på.....
Det kommer bli en stor upplevelse i mitt liv, ett bröllop som jag *aldrig* kommer glömma:)
Jag kommer fälla *stora*krokodil tårar* då dom kommer gå altargången fram.....
Precis som det ska vara när det är ens första bröllop med barn som man får vara med på.......
Det ska bli så fantastiskt roligt att se dom små turturduvorna äntligen få varandra på riktigt...
Ett riktigt stort och påkostat bröllop och inte nåt *litet fjant-bröllop*,eller få se hur var det nu h-n sa?
På söndag stundar d att vi får främmande,många som vill komma nu så man ser vilka fina vänner man har....
Det ska bli spännande och få visa vårat nya fina hem......
Det som vi har byggt upp ifrån grunden och börjat om på nytt,allt gammalt och solkigt är borta....
*****Borta med vinden*****
Det bara blåste bort sådär och försvann......
.
Gå ofta hem till din vän, för en oanvänd stig växer snart igen.
Stigarna som redan är igenväxta finns inte längre.
Det är bara dom som syns som man ska välja att gå på.
Det som har hänt kommer aldrig mer tillbaka.
Jag har släpp det och fortsätter framåt!
Mitt nästa liv ska jag tänka lite längre.

Nu är allt gammalt förbi och jag ska bara njuta av denna härliga tid med min lilla familj och mina vänner som finns runt mig....
Mer behövs inte för att man ska må så här bra.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0