Torsdag

Hej min fantastiska blogg,idag är en liten speciell dag för i morgon händer det mycket i mitt liv,mycket som är både bra och väldigt lyckligt.....
Ska träffa en mycket speciell person då:)
Eller två rättare sagt:)

I morse vaknade jag,ja just det som vanligt då,jag har då inte gått o dött än,hahahahahhahaha...........
Klev upp o fick sällskap av honken o Johan som kom förbi o drack kaffe,gjorde mig i ordning i iväg upp till Manzanares och fick nålar,förbannade luftvägar,men som sagt det finns dom som har det mycket värre....
Jag har ju i alla fall ett liv med liv o rörelse omkring mig hela dagarna,familj o vänner som betyder så oerhört mycket för både mig o min familj........
Jag är den allra lyckligaste just nu......
Så känner jag mig i alla fall........

Ringde marina o vi hämtade henne o sen iväg in till stan o köpte byxor åt min underbara dotter....
Hon prutade ner byxorna till halva priset,så när vi gick därifrån så hade hon köpt ett par byxor som skulle kostat 800 för 400....
En riktig *business woman I think she is*
Ja bra var det i alla fall......

Träffade världens bästa o sötaste i stan,ja *H_N är fan det:)
Tänk vad endel kan åstadkomma bara av att bara *VARA*

Har anmält mig till en medium-kurs idag som är två dagar för att öppna upp mig ännu mer än vad jag redan är,så jag kan få till mig ännu mer o veta lite mer i förväg.....
det är så häftigt att veta det andra inte vet,att få ha den turen att få svar på sånt som andra inte tror på,på sånt som andra inte tror finns för att dom är så skiträdda att *FÅ* veta nåt i förväg.....
Så det är väl tur att jag villl o kan det då:)
Ibland får man till sig sorgliga saker o ibland glada,o när man får sorgliga så bestämmer man själv om man vill berätta eller inte,det är det som är så bra,att alltid vara förberedd på endel saker......
Då vet man om man kan slå det åt sidan eller inte:)
Det är det som kallas livet eller döden om ni så vill kalla det för det......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0