Tors.......

När jag vaknade i morse så snöade det som bara den,men vad gör det,det är ju vinter o då *SKA* det väl snöa???????
Eller........
Men det var tungt att kliva upp kan jag lova,dels för att jag varit hemskt dålig o dels tröttheten i kroppen...........
Klev upp efter att ha dragit mig *läääääääänge*,dottern var barnvakt i natt åt sin syster då dom var ut o drack o var på cruising o då kan man ju inte sova förrän man vet att hon kommit hem o till rätta???????????
Så hon kom vid kvart över 1 inatt tillbaka,så hon sover än,men det är bara att låta henne sova?????

Jag har då inte tänkt gå ut idag o är hemskt glad över att jag inte har *SMÅ* barn som skriker o är eller blir rastlösa så fort man sätter sig ner, som man dock måste gå ut med av olika anledningar???????????
Utan jag kan med gott samvete sitta inne o bara mysa framför tv-n o ta det lugnt,kan ändå inte gå ut i detta väder p.g.a. omständigheterna...........

Så idag ska jag bara kolla på tv o *fläska* en massa gott utan att ha dåligt samvete att gå upp i vikt,hihihihi,för är man smal så får man fläska,vem behöver tänka på vikten?
Inte jag i alla fall,haahahahhahahha...........
Och det känns riktigt fantastiskt skönt må jag säga:::::::::::::)))))))))))

I morgon blir det en vända till stan kan jag tänka mig o handla det som fattas inför helgen????
Undra om jag ska köpa nå *onödigt* då??????
Kan vara kul o köpa nåt som man inte behöver när man ändå har råd istället för att spara undan,ska man unna sig,även om det är nåt man *INTE* behöver,bara sådär för skojs skull......
Alltid retar det nån:)
Det är ju ändå så kallade *gratispengar* som jag kallar det då man vunnit dom,hahahahahhaha..........
Man hade ju ändå inte haft dom *om man nu inte hade vunnit dom*
Eller hur????????

Detta året har börjat fantastiskt bra tycker jag,med tur o lycka i livet........
Nu står allt spännande på listan nästa vecka då jag verkligen får slå dom på fingrarna,det hade dom inte räknat med att jag är såååååååå smart??????????
Eller smart o smart????????????
Det handlar om en helt annan grej än att vara smart.........
Det gäller att vara ********S........******
Men som sagt..............
Som man bäddar får man ligga***********
Och bäddar man knöligt så får man ligga knäligt**********

Nu ska jag sluta för idag då jag har annat att göra än o sitta här o skriva så nyfikna människor har nåt att läsa som inte har nå annat att göra på dagarna eftersom dom inte har ett eget liv,hahahahahhaha............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0