Tisdag

Idag vaknade jag o var faktiskt lite bättre i min slitna kropp:)
Klev upp o hann sätta på kaffe så då kom bästaste Mathias Björk o fikade o kort därefter Honken o sen Mickelsson.....
Sen ringde Hasse o skulle också komma förbi en sväng så mannen kan laga hans bil......
Byte av stötdämparben står på schemat idag.....
Hasse tycker att det är skönt att ha nån som verkligen kan allt om bilar o det är ju kul....

Hade främmande inatt av några som jag lider med just nu o tänker på alldeles speciellt,dom har det inte så kul just nu o jag tycker att ingen ska behöva få bli behandlad på det här viset??????
Men som sagt världen bjuder på sina överraskningar ibland o det är bara att ta nya tag o försöka åtminstone att gå vidare i livet o se det som är ljust o inte haka upp sig på allt svart runt en,för då kommer aldrig ljuset till en:)
Då får man fortsätta leva i mörker o det är upp till var och en.....
Åt frukost o skrattade o skojade som vanligt,fick reda på en hemlis till idag,nice o kul ska det bli,nja inte för oss då som tur är utan för nån annan.......
Det beror på hur man ser det men jag blev glad i alla fall......
Glad för både min o deras skull och glad att det finns underbara människor i ens liv:)

Ska upp till Manzanares en sväng o få nålar få se om det släpper helt idag,har släppt lite sen igår i varje fall.......
Och ner o köpa en tidning så man får läsa vad dagen bjuder på för nåt spännande idag då:)
Hämta pengar o handla lite idag också....

På torsdag ska jag in o beställa en bukett till begravningen så det är gjort sen,känns jätte jobbigt men allt sånt går ju över med tiden även om man aldrig glömmer?????????
*visst* är det konstigt?????
*vissa* betyder så oerhört mycket i ens liv o även när dom går bort o vissa berör en inte ens???????

Men man vet vad man har men inte vad man får tyvärr så därför ska man vara rädd om det man har o allt annat kan och ska man strunta i......
Ägna sitt liv åt det som lyser upp ens tillvaro o lägga allt annat åt sidan som ändå bara negatiserar allt.....
Då har man ett fullgott liv med alla man älskar o står nära,man vet aldrig när dom försvinner?????

Så bry dig om dina nära o kära o alla andra som man inte känner *lägg dom åt sidan*
För som sagt du vet aldrig vad du får men du vet alltid vad du har:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0