Tisdag

Idag vaknade jag med ont tamme fan i hela kroppen och yrsel o trött i hela djävla kroppen.....
Men upp kom jag och i alla fall o sen iväg på en heldag med min stora kärlek till borlängr för att shoppa lite,så lite blev det i alla fall......
Hittade lite smått och gott......

Vidare o få min *så kallade* dom.......
Fick reda på vad proverna visade så nu vet jag vad jag har att vänta mig men inte fan bryr jag mig om det,för jag ser livet o döden på samma nivå........

Så nu fan ska jag leva livet medans jag kan??????
Sen kan man ju alltid leva livet med och hos änglarna,mina vackraste vänner som finns där uppe.....

sen åkte vi hem o så hann vi precis hem så kom det främmande *hemligt sådant*
Så vi fikade o pratade o skrattade,och tog det allmänt lugnt.....

I morgon ska jag bara ta det lugnt o hoppas att yrseln ger med sig lite grann,och att jag orkar vara uppe lite o kanske gå ut o få en promenad och lite luft så man slipper ligga i sängen o slita på den....

En härlig dag med andra ord,sen beror det väl på hur man ser der?
Sen beror det på från individ till individ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0