Söndag:::::::)))))))))))))

Idag vaknade jag o hade *LITE* mys innan jag klev upp eller ja just det o det kändes helt underbart......
klev upp o Poppa o honken kom på besök precis när jag klivit upp......
Nice med vänner..........

Jag åt min frukost o drack kaffe med vännerna o pratade o skrattade som vanligt åt allt roligt runt omkring,som vi alltid gör när vi träffas......
Alltid händer det nåt nytt i våran krets.........
Min man och jag gick ner på byn o handlade o träffade bästaste svärson o dotter o världens gulligaste barnbarn,hon är så lik sin pappa o *GLAD* jämt......*LILLSNUTTAN*
Vårat lilla *ÄKTA* barnbarn,som biologiska morföräldrara bara kan ha.....
Inget halvdant eller styv eller låtsas utan helt äkta.........

Hem igen o mannen åkte ut o började med isbilen som han har köpt o jag bara tog det extra lugnt....
Skönt att bara vara o inte behöva göra just nånting....
Ingen städning och ingen tvätt.......
Jag måste vara djävligt duktig som har allt i sin ordning,det är vad jag tycker i alla fall......

Idag är det sista dagen på den här veckan och i morgon börjar en nu dag och en ny vecka......
Året har börjat så fantastiskt bra för våran del o det blir bara bättre och bätttre......
veckan som kommer bjuder på mycket spänning må ni tro!!!!!!!

Det kommer hända mycket i mitt liv som är så himla och mycket positivt.......
Det här året kommer innebära mycket glädje för oss och många varsel har det redan blivit o jag är beredd men alla har ju inte den turen som jag har att få till sig saker som händer o sker,o få förvarningar som jag får och jag är inte den som direkt säger vad jag blivit varslad ifrån dom där uppe i himlen utan jag håller tyst......
Allt visar sig till slut,om imte annat när man är och kommer till slutet av vägen??????
Ja,ja jag ska leva mitt liv i alla fall o älska min familj o mina vänner o släkt o jag bryr mig inte i det som inte betyder eller finns för mig.............
Så det så:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0